fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עכשו זה סגור: לא יהיו מגורים בלנטוס בנתניה

למהנדס הזה חיכינו: מהנדס העיריה החדש ארז טל יגיש את תכנית אתמ"מ מתחם 5 ללא מגורים ברצועת לנטוס.
ארז טל צילום רן אליהו

המאבק של תושבי קרית השרון נשא פרי. מהנדס העיריה החדש ארז טל יגיש את תכנית אתמ"מ מתחם 5 ללא מגורים ברצועת לנטוס.

תושבי קריית השרון שהתנגדו לבניית מגורים ברצועת לנטוס ממזרח למסילת הרכבת הצליחו להשיג את מבוקשם. הועדה המחוזית החליטה שבשלב הזה לא יהיו מגורים ממזרח למסילת הרכבת ברצועת לנטוס. עכשו דורשים תושבי הקרייה מעיריית נתניה להפקיד את התכנית המתייחסת למתחם 5 ללא מגורים.

וזאת לאחר שעיריית נתניה פרסמה השבוע שוב את החלטתה של הועדה המחוזית לתכנון ובניה שדנה במתחם מרכז אלון ולא אישרה את המגורים לדיור מוגן.

הועדה החליטה להפקיד את התכנית בגרסתה שנקלטה, ללא שימוש לדיור מוגן: "החלטה זו תקפה גם לתכנית האתמ"מ 408-0176057, מתחם לנטוס (5) בתכנית אתמ"מ נתניה, נקבע ביעוד משרדים ומגורים."

עוד נכתב בהחלטתה של הועדה המחוזית כי "הועדה סבורה כי בשלב זה לא ניתן לכלול ייעוד למגורים ברצועת הפיתוח המוצעת לאורך המסילה ממזרח לה ומעדכנת את החלטתה כך שברצועת לנטוס מתחם 5 יעוד הקרקע יהיה לתעסוקה וחזית מסחרית. זכויות הבניה למגורים יתווספו לזכויות הבניה לתעסוקה כך שסך הכל זכויות הבניה במתחם יוותרו ללא שינוי מהחלטת ההפקדה".

לאור פרסום החלטה זו יצא ועד קריית השרון בקריאה לוועדות התכנון בעירייה: "אנו קוראים לעיריית נתניה לנצל את חלון ההזדמנויות שנפתח, לאור החלטת הועדה המחוזית בנושא, ולהפקיד את תוכנית נת 1000 ללא דירות למגורים ברצועת לנטוס" כתב גיא שחר.

מעירית נתניה נמסר בתגובה: "תכנית האתמ"מ – אזור תעסוקה מטרופוליני תופקד ללא מגורים במתחם 5  היא רצועת לנטוס".

— 

רותי ברמן

"חדשות נתניה"

טלפון: 0507.294543

הכנסו למהדורה הדיגיטאלית של חדשות נתניה כאן

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות