fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עו"ד בני כץ: הייתי בטוח בחפותה

פיירברג חיכתה בסערת רגשות לרגע הזה. כל אותה עת היא שמרה על ממלכתיות.

עו"ד בני כץ, 50 מנתניה פועל בתחום עבירות הצווארון הלבן ופלילי בינלאומי. בעבר היה ראש אגף חקירות במשטרת ישראל. בשנים האחרונות חשף את פרשת רונאל פישר רות דוד וערן מלכה ומנהל תיק הלבנת הון בינלאומי במטבעות וירטואלים. כץ, ידוע כמקורב לראש העיריה ומי שליווה אותה בשלוש השנים האחרונות, היה בטוח בחפותה, ייעץ לה והרגיע אותה.

עו"ד בני כץ צילום פרטי

היה תיק, כתב חשדות, מה קרה כאן?

"פיירברג לא הגיעה לבית משפט וגם לא לשימוע. במקרה שלה המשטרה חקרה את כל המעורבים ואת חלקם תוך כדי מעצר. פיירברג היתה עצורה עשרה ימים, האריכו את המעצר פעמיים וזאת כי המשטרה הביאה לשופט חשדות לכאורה. בסיום החקירה המשטרה העבירה את סיכומי החקירה לפרקליטות עם המלצה להעמידה לדין בגין חשדות לשוחד, מרמה והפרת אמונים. במקרה של פיירברג לא היה כתב חשדות זה אומר שהתיק לא הגיע לשלב של שימוע. היו דיונים בין עורכי הדין לפרקליטות על בסיס החשדות. מתוך ידיעת הדברים הללו אמרתי למרים כל השנים הללו שאני מכיר את החומר ועל בסיס הידע שלי והנחות היסוד התיק ייסגר. כך גם אמרתי בראיונות השונים. זה הרגיע את מרים במידה מסויימת אבל היא חיכתה בסערת רגשות לרגע הזה. כל אותה עת היא שמרה על ממלכתיות. כאשר התלבטה אם לרוץ לבחירות עודדתי אותה שתרוץ".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות