fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נציגנו באו"ם: רועי גליץ

ייצוג מכובד של בני הזוג גליץ
רועי ויעל גליץ - הופעה מרשימה בניו יורק

אז אחרי כנס הצילום השנתי עם 2500 צלמים בהיכל התרבות ופסטיבל הצילום הישראלי בעזריאלי שרונה והזנקת מרתון הצילום במסגרת ארועי הפסטיבל המריא רועי גליץ חזרה לניו יורק ישר לנשף השנתי של האו״ם. גליץ הגיע עם רעייתו יעל והשניים הרביצו הופעה מלכותית כשרועי לבש לראשונה בחייו טוקסידו. גליץ הנמצא בשליחות בניו יורק נאם בנושא סביבה ובעיקר זכה להכיר הרבה שגרירים ואנשים חשובים.

ויש לו מה להגיד. גליץ באו"ם

הנשף, אשר נערך במטרופוליטן קלאב היוקרתי בניו יורק, נועד לחבר בין השגרירים ולגייס כספים לארגון ה- United Nations Hospitality Club אשר מספק תמיכה לשגרירי המדינות לאו״ם ולמשפחותיהם מבחינה חברתית ותרבותית. רועי גליץ הגיע לאירוע בליווי אישתו, ד״ר יעל שפירא-גליץ, הנמצאת בשליחות להתמחות-על קלינית בניתוחי גרון בבית החולים של אוניברסיטת ניו-יורק. כפעיל סביבה וכשגריר גרינפיס עולמי, רועי גליץ מקדם נושאים סביבתיים ובעיקרם העלאת המודעות לדובי הקוטב אשר נמצאים בסכנת הכחדה ומבקש מהמדינות החברות באו״ם עזרה בקידום נושאים חשובים אלו. זהו אינו האירוע הראשון בו גליץ מדבר בפני פורומים מכובדים שכאלה. הוא נאם בשלוש הרצאות טד (בסקוטלנד, אירלנד ופינלנד) ובשבוע האקלים של האו״ם בספטמבר האחרון, אך זהו האירוע המכובד ביותר לטענתו בו הוא השתתף. יש לציין כי רק לפני שבועיים גליץ היה בארץ בה הוא הנחה את כנס הצילום של ישראל בהיכל התרבות ת״א מול 2500 איש וגם היה בסבב הרצאות ארצי בה הרצה פעמיים ביום בפורומים שונים, בכל מקום הוא מקפיד להדגיש לא רק את ההרפתקאות שעורך באיזורי העולם הקיצוניים, אלא גם את ההיבטים הסביבתיים שקרובים לליבו.

מה הוא מנסה להשיג בכל הפעילויות האלו?

״זו שאלה טובה, האמת היא שאני פשוט מנסה ליצור עתיד טוב יותר לכולנו. אם נצליח להעלות את המודעות ולהגדיל את האכפתיות של האנשים כלפי הטבע והסביבה, ובעיקר אצל דרג מקבלי ההחלטות – נצליח גם ליצור את השינוי המיוחל ביחס שלנו לעולם שלנו וליצור לכולנו ובעיקר לילדינו – עתיד טוב יותר.״

כנתנייתי מלידה, רועי גליץ היה מסתובב בטבע של עירנו, משלולית החורף ושמורת האירוסים ועד לחוף בלו-ביי. אפילו הדייט הראשון שלו עם אישתו היה בצילום ינשופים בפאתי נתניה בעמק חפר. כבר אז ניטעו ניצני אהבת הטבע בנשמתו והיום הוא מצלם בכל העולם בעלי חיים בסכנת הכחדה ומשמש כשגרירם בפורומים המכובדים בעולם.

 

גליץ חנוט בטוקסידו

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות