fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מרכז לוגיסטי חדש ל"שראל" בנתניה

המרכז ישתרע על שטח של כ-20 אלף מ"ר לאחסנה ולמשרדים וכ-6,300 מ"ר מתחת לקרקע, שישמשו לחניון ולמרתף.
שראל - אלי דלל ואבי בוסקילה

חברת "שראל", המספקת מוצרים ושירותים לבתי חולים ולמוסדות רפואיים ונמצאת בפארק התעסוקה ספיר, מרחיבה את פעילותה בנתניה ומקימה מרכז רכש ולוגיסטיקה ענק (מרלו"ג).  עבודות הפיתוח מתבצעות לאחר שב"שראל" שקלו להעביר את פעילותם לכפר סבא, אולם הודות להתערבותם של ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר וממלא מקומה, אלי דלל, הממונה על התעשיות – נמנע המעבר של "שראל", הפועלת בעיר למעלה מ-20 שנה. רובם המכריע של עובדי החברה מתגוררים באזור נתניה רבתי, ובעקבות הקמת המרלו"ג  צפוייה החברה לקלוט כ-100 עובדים נוספים.

המרכז ישתרע על שטח של כ-20 אלף מ"ר לאחסנה ולמשרדים וכ-6,300 מ"ר מתחת לקרקע, שישמשו לחניון ולמרתף. הצפי לסיום הבנייה הוא בעוד כשנתיים, בשנת 2021.

מנכ"ל "שראל", אבי בוסקילה:  " מרכז הרכש והלוגיסטיקה החדש הוא ענק והוא יכלול מחסן אוטומטי חדשני ומתקדם אשר יאפשר אחסנה וליקוט חכם ויעיל של מגוון רחב של תרופות, חיסונים, ציוד רפואי, מכשור רפואי, כולל ציוד מעבדות, מוצרים ושירותים משלימים, אותם מפעילה החברה".

ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר: "אנו עושים כל מאמץ כדי למנף את החיים הכלכליים בעיר. חברות גדולות מעין אלה מספקות מקור פרנסה למאות עובדים ובתוך כך משפרות את היחס שבין מגורים לתעסוקה ותעשייה בעיר."

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות