fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מלכה אולניק הגננת המיתולוגית נפטרה

הלוויתה תתקיים הערב בבית העלמין בשכונת בן ציון. פרטים בכתבה
מלכה אולניק צילום רותי ברמן

מלכה אולניק, 88 מי שהיתה גננת 42 במשך שנים בנתניה נפטרה היום אחרי מחלה. אולניק היא אלמנתו של אליעזר ז"ל הבעלים של חברה קבלנית לתשתיות ואמם של חמישה ילדים 15 נכדים ושמונה נינים. היא נולדה בארץ, גדלה בנתניה מגיל שנתיים. היתה אישה מקסימה ופעלתנית. אשת חסד ועזרה ובעיקר אישה עם שמחת חיים.
מלכה היא אחותם של אלוף לשעבר שלמה ענבר, תא"ל יחיאל בורשטיין והיהלומן אברהם בורשטיין. אביה יששכר עלה בגיל 17 מוורשה היה מהנדס, איש קשר ותקשורת ומנהל הדואר בנתניה במשך 35 שנים. בתה של מלכה היא רונית בלייברג בעלת הבוטיק "מונרו" במדרחוב קראוזה.

מלכה אולניק בביתה

מלכה הכירה את אליעזר כשלקח אותה בטרמפ לסדום ואחרי שלושה חודשים הם נישאו. בתחילת הדרך אליעזר עבד כנהג משאית  אחר כך רכש מספר משאיות ובהמשך הקים חברת ענק העוסקת בעבודות פיתוח ובתשתיות. כיום מנוהלת החברה, על ידי בניו ממשיכי דרכו, דוד ודורון אולניק, שעם השנים, הפכו את החברה לאחת מחברות ההובלה והתשתיות הגדולות והמובילות בישראל.
"היא היתה אישה מקסימה, גננת בנשמתה ויקירת העיר. דונה אידיאלה, אישה שעזרה לרבים. בצעירותה טיילה ברגל בכל רחבי הארץ, היתה מלח הארץ שכולם אהבו" אומרת חברתה מאירה.
הלוויתה של מלכה תתקיים הערב בשעה 20:30 בבית העלמין בשכונת בן ציון. השבעה בביתה ברחוב גד מכנס 20.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות