fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מדריך צניחה נהרג בהתרסקות מצנח רחיפה בשרון

התאונה אירעה על המצוק בארסוף. בת 15 שהיתה איתו נפצעה

אריה לשובר ז"ל , 73 מדריך צניחה מנתניה נהרג וצעירה בת 16 אותה הסיע בטנדם נפצעה כשהשניים שריחפו במצנח רחיפה התרסקו על צלע צוק בסמוך לארסוף.

אריה לשובר ז"ל . היה מאושר לרחף

פררמדיק מד"א רפי שבע: "מדובר בגבר בן 73 ונערה כבת 15 שהתרסקו על צלע צוק עם מצנח רחיפה. כשהגענו למקום ברכבי 4×4, ראינו את המצנח על שפת הצוק ולא הייתה לנו גישה לפצועים עצמם. הצלחנו לתקשר עם הנערה שהייתה בהכרה והיא סיפרה שהפצוע שלידה אינו מגיב. בעזרת חבלים קשרנו את המצנח לרכבים על מנת שהפצועים לא יפלו לחוף. יחד עם לוחמי 669 וכוחות הכיבוי שהגיעו למקום חילצנו את הפצועים לראש הצוק. הנערה שחולצה ראשונה הועלתה למסוק צה"ל שפינה אותה לבית החולים. הגבר היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה ולאחר בדיקות רפואיות רופא קבע את מותו."

"אריה נהרג כשעשה את הדבר שהוא הכי אהב. הוא היה מאושר כשסיפר על הרחיפה שלו" אמרה ריקי רט ידידת המשפחה. לשובר ז"ל התפלל בבית הכנסת ישראל הצעיר והיה אהוב על חבריו שמבכים היום את מותו. הוא פרש מעבודתו בגיל צעיר ומאז עשרים שנה עסק במצנחי רחיפה, עיסוק שעשה אותו מאושר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות