fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגואה לבית חרות

תום אלרום חיה בהודו יזמה שם פעילות כלכלית ומתפרנסת ממנה בארץ.
תום ואיירי. הודו זה כאן

 

בשבת יתקיים בבית חרות (סמטת האשלים)  יריד מכירות של מוצרים ובגדים מהודו. תום אלרום שמנהלת את דף הפייסבוק "רוצים משהו מהודו" מגיעה אל טל קרול מכינת השייקים להפנינג הודו בכפר.

אלרום, 40, בתה של הסופרת דורית זילברמן לשעבר תושבת מכמורת, חיה בגואה בהודו עם בנה איירי. היא נסעה להודו עם בנה כשהיה בן שנתיים כדי לחיות בזול. כבת לסופרת זה לא מפתיע שבמקצועה ולפרנסתה עבדה תום גם בהודו בכתיבה ובעריכה ביחד עם אמה בהוצאת הספרים 'אלרום'.

תום ואיירי. דש מגואה

אביה מולידה טייס לשעבר, והשחקן, קומיקאי מנחם זילברמן גידל אותה. היא נולדה בתל אביב, גדלה באילת, חיה בתל אביב ובצפון הארץ וגם טיילה בהודו.

"בעזרת חברים שכבר גרו בהודו ועם הזיכרונות הטובים שהיו לי מהטיול שעשיתי שם עשר שנים קודם החלטתי לנדוד להודו. אמרתי לעצמי שזה לא הימור כל כך גדול, ומקסימום נחזור".

"העבודה בכתיבה פרנסה אותי בתחילת הדרך בהודו אך מהר מאד חיפשתי מקור פרנסה אחר. נכנסתי לפורום של אימהות ושאלתי אם מישהי רוצה משהו מהודו? מהתגובות הבנתי מיד שיכול להיות שעליתי על דרך להתפרנס. פתחתי את הדף 'רוצים משהו מהודו' שהפך עם הזמן למקור הפרנסה העיקרי שלי".

הודו צילום אפרת לובל

איך את יודעת מה לקנות ואיפה את קונה?

"אני חיה על הקן הודו ישראל, וכמה פעמים בשנה טסה לקטמנדו נפאל, לפושקר ודלהי למסע קניות. כמי שלמדה בשנקר אני גם מעצבת חלק מהפריטים. מפעם לפעם אני מעלה פריטים ונעזרת בחוכמת ההמונים לבדוק את הביקוש".

מה את מביאה לבזאר בבית חרות?

"את קולקציית הבגדים שעיצבתי ומימנתי במימון יחד עם הקהל שלי, כלים אקולוגיים מנירוסטה, פריטים לעיצוב הבית, טקסטילים תיקים ועוד הפתעות".

הודו צילום אפרת לובל

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות