fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

למה רק נקניקיות?

ומה עוד לעשות כדי לשפר את חווית הצפיה במשחקים
אצטדיון נתניה. צילום רותי ברמן

חבר מועצת העיר, עו"ד אדיר בנימיני, פנה השבוע במכתב למנכ"ל בפועל של  החברה העירונית לספורט איל לאופר, בבקשה לפעול לשיפור החוויה של הבאים  האצטדיון העירוני בנתניה. במכתבו הדגיש עו"ד בנימיני כי הצפייה באירועי ספורט מרכזים ברחבי העולם הפכה מזמן לחוויה שהינה הרבה מעבר לאירוע הספורטיבי עצמו ויש לבחון חוזי ההתקשרות עם זכייני המזנונים באצטדיון העירוני גם בנושא הקולינרי. לדבריו אירוע באצטדיון מלווה בדרך כלל במופעי בידור לפני ובמהלך ההפסקות במשחק, דבר שהופך אותו לאטרקטיבי יותר גם עבור מי שלאו דווקא מתעניין במשחק עצמו. עצם החוויה של הגעה לאירוע מהווה אטרקציה בפני עצמה.

אדיר בנימיני צילום עצמי
אדיר בנימיני צילום עצמי

לדבריו אחת מנקודות התורפה הקיימת היום באצטדיון נתניה באה לידי ביטוי בין השאר במגוון הדל מבחינה קולינארית במזנונים: "בעוד שבאצטדיונים בסדר גודל דומה בחו"ל קיים מגוון רחב מאוד של מאכלים ושתיה לרבות בירה מקומית, הרי שבאצטדיון נתניה כל אפשרויות הבחירה של הצופה מתנקזות לנקניקיה בלחמנייה, ארטיק  ופופקורן".
המכתב שהופץ לכל חברי הדירקטוריון של חברת הספורט: "רבים שותפים לדעתי כי צריך לצאת בפעם הבאה למכרז הפוך ולתת את הזכייה למי שיציע מחירים נוחים ומגוון רחב של מוצרים לרבות פתרון לצמחונים וטבעונים. יש לבחון את החוזה מול הזכיינים ולהתנות את חידושו בהעשרת המגוון של סוגי המאכלים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות