fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לא רק שטפונות היו השבוע

מי סגר שבוע ביקב, מי הוציאה ספר חדש, מי חגגו ימי הולדת ועוד רכילות שברברה ליקטה השבוע
ליובוצקי יוליה צילום דורון שטיין

תכירו את ליובוצקי יוליה, נשואה עם לשני ילדים מסוכנות tlv models
העיסוק שלה זה לימודים וגידול ילדים.  התחביב שלה הוא לטייל בארץ לעשות מסלולים יחד עם המשפחה. חולמת לבקר בכל מדינות בעולם יחד עם משפחתה.
צילום: דורון שטיין
בגדי ים: ונסה ברנס
איפור: ניצה ברנס

ליובוצקי יוליה צילום דורון שטיין

מורן גנון, שמאית מקרקעין חברת ועד קרית השרון ומובילה במאבקי הקרייה בועדות התכנון השתתפה השבוע במשחק עסקי. היא יצאה עם כמה תובנות חשובות: "ההתמודדות לגרום לכולם לעבוד יחד, להשקיע, לשתף, להבין שכוחנו באחדותנו ושהחוזק שלנו בשותפות הם: הקשרים, הידע האנרגיות והיכולת להנהיג אך לתת לכל אחד את המקום שלו, ולהדביק אנשים אחרים ברעיון".
מורן גנון. מובילה מאבקים

סגנית ראש העיריה שירי חגואל הגיעה השבוע במהלך השטפונות למוקד העיריה להתרשם איך "חדר הבקרה העירוני" העירוני מתפקד. "הצטרפתי לענות לשיחות, שמחתי לקבל פניות ענייניות מהתושבים ובמיוחד שמחתי לראות כיצד עובדי המוקד פותרים את הפניות בצורה טובה ומקצועית".
חגואל במוקד העירוני

הסופרת הנתניתית ג'ודי ציפורי הפתיעה אותנו וכבוד השנה החדשה פרסמה ספר חדש: קווים מקבילים שלישי בסדרת הקווים שלה בנושא המאפיה היוונית.
גודי ציפורי מפתיעה

קורס מנהיגות לנשים יצא השבוע לדרך. יוזמה משותפת של יועצת ראש העיר למעמד האשה אילנה גורן ומועצת נשים נתניה בהובלת אורנה רג'יניאנו.
קורס מנהיגות יצא לדרך

כפיים לתכשיטנית ענת עקביה מרמת פולג שעשתה לראשונה אחרי 3.5 שנים של אימונים את מרתון טבריה 2020
גלית קרן. מוזיאון פופ ארט

הקוסמטיקאית הרפואית גלית קרן לא יכלה לותר על יצירת אומנות כמו בית הפופ ארט בתל אביב. מדובר בבניין שאמור לההרס לטובת פרוייקט בנייה חדש והפך לרגע למוזיאון pop up בחסות חברת Ibbls, יבואנית וויסקי bulleit ו- Campari. זה עשה לגלית מצב רוח טוב לשנה החדשה. היא חגגה שם והצטלמה המון והתמונות? תראו בעצמכם.
סןגרים שבוע ביקב מונד

יום שישי זמן לסגור שבוע וגם לסגור שנה. שבעה חברים החליטו להרים כוסית ביקר מונד של משפחת הרצל קרן. ארבעה חברי מועצה: אדיר בנימיני, בוריס צירולניק ונפתלי בחטיאר הגיעו עם חברים להתחיל שנה חדשה עם יין טוב.
שוש – אוסקר ווילד לכולם

ואיך מתחילים שבוע של שנה חדשה? תשאלו את שוש ויג. היא הגיעה לפאב אוסקר ווילד. הסופרת בטח חשבה שם על יצירותיו.
יום הולדת לרז. מברכת ציפי קפל

חבר ועד מרכז העיר רז משולם חגג יום הולדת אז, הממונה על מרכז העיר חברת המועצה ציפי קפל ברכה אותו.
סיגלית סגל וחברתה לימור פרי.

מבלונד ויופי אי אפשר להתעלם. זמן טוב לפתוח סוף שבוע חגגו סיגלית סגל וחברתה לימור פרי.
שחר גרינברג .יום הולדת בבסיס

הבת הקטנה של מנהלת פלנתניה שלי גרינברג החיילת שחר חגגה 21 . אז ההורים וחברים נסעו עד לבסיסה ברמת הגולן הקפואה לחמם לה את הלב.
דלל ואסתר שלווה בגינה

אנחנו רגילים לראות את מ"מ ראש העירייה אלי דלל או על אופניים או מכופתר ומעונב בארועים אז הנה לכם רגע של שלווה בהפוגה מהגשמים עם אשתו אסתר בגינה הפורחת שלהם.
בחטיאר ודליה ליבוביץ

אחרי 17 כמנהלת מוקד הרווחה בנאות שקד דליה ליבוביץ פרשה. מפעל חיים היא הקימה שם. חבר מועצת העיר לשעבר נפתלי בחטיאר נתן לה כבוד.
אבי נאור אצל עילי

כאשר אבי נאור, מיסד חברת אמדוקס ועמותת אור ירוק מחליט לפתוח את בוקר יום ראשון "אצל עילי" אז שולמית אמו של עילי אומרת: "ברור לנו שהשמים הם הגבול". בוקר של השראה אצל עילי…
 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות