fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כבר לא 124 יח"ד: פרויקט הדקל חזר ל -17 צמודי קרקע

הועדה המקומית לתכנון ובניה הפכה החלטתה מאוקטובר.
הדמיה הדקל

מהפך בהחלטה של הועדה לתכנון ובניה נתניה והישג מדהים לוועדים של קרית השרון ועמליה. מועצת העיר בישיבתה היום (יום א') כועדה לתכנון ובניה דחתה ברוב קולות  את שינוי התב"ע בפרוייקט הדקל בקרית השרון. הועדה החליטה לבטל שינוי התב"ע של הקבלן מ-17 קוטג'ים ל – 124 יחידות דיור בשני מגדלים בני 25 קומות.

זה קרה לאחר שחברי ועד קרית השרון ועמליה זיהו התנהלות לא תקינה בישיבת המועצה שקיבלה את שינוי התב"ע כאשר הועדה שמעה רק את צד היזם וכי קולם של תושבי קרית השרון לא נשמע. הוועדים בקשו מיו"ר הועדה אלון אלראי לקיים דיון חוזר בו הם מבקשים להשמיע את דעתם על התכנית. לאחר שאלראי בחן משפטית את הבקשה הוא נעתר והחזיר את הדיון לועדה לתכנון ובניה לדיון שהתקיים היום.

ועד קרית השרון: "אנו ממתינים לקבלת הפרוטוקול וההחלטה הרשמית אבל מדובר בהישג חסר תקדים. מי שעומד מאחורי ההישג האדיר הזה הם עשרות התושבים שהגיעו למפגש הפעילים אתמול בערב, ושהגיעו היום לדיון בוועדה המקומית כדי לתמוך בוועדי מזרח נתניה. בלעדיכם לא היינו מצליחים להגיע להישג זה, גם במקרה הנוכחי, גם בהצלחות הקודמות וכמובן שבלעדי גב ציבורי חזק לא נצליח בעתיד. כל אחד ואחת שהגיע ותרמו מזמנם יכולים להיות גאים בעצמם, שאפו גדול לכל התושבים המעורבים. זה הזמן לומר תודה גדולה לראש העיר, מרים פיירברג על כך שעמדה עם התושבים ולא נתנה לפגוע בשכונה ובכל תושבי מזרח נתניה. כמו כן תודה לחברי הוועדה שהצביעו נגד התוכנית: עופר אורנשטיין, אדיר בנימיני, אלי דלל, טלי מולנר ,ציפי קפל, גרש פישמן, ענת לביא אזולאי ויוני שיטבון. נעדרו מהישיבה מרבית חברי נתניה אחת. ותודה לכל התושבים שהגיעו ותומכים בנו, זה הישג שלכם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות