fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ילדי גן יסמין נשארו בבית: רוצים צוות חדש וקבוע

העיריה: הנושא נמצא בחקירת משטרה וכל התערבות של מנהל החינוך היא בגדר שיבוש חקירה
גן יסמין. רוצים צוות חדש וקבוע צילום עצמי

ילדי גן יסמין בקריית השרון הגיעו עם הוריהם הבוקר עד לשערי הגן אך לא נכנסו לתוכו. למרות שצוות חדש של גננת וסייעות חיכו לילדים והגן היה ערוך ומוכן לקבלם ההורים העדיפו להשאיר את הילדים בבית. ההורים דורשים הבטחת העירייה שהצוות שנמצא עכשו בגן יהיה הצוות הקבוע לכל אורך השנה.

לאחר שהובא להורים שלכאורה היו מקרי אלימות בגן יסמין הם פנו למנהל החינוך ואף הגישו תלונה במשטרה. בינתיים הועברה הגננת מתפקידה וצוות הסייעות הוזז בינתיים אך בלחץ ועד הסייעות מתקשה העירייה להעבירן לגנים אחרים. הבוקר כשהגיעו הילדים לגן הם פגשו גננת חדשה וצוות סייעות חדש אף הוא.

למה אתם מפגינים?

רועי טורונג'ה ועד קרית השרון: "גן סגור, זו התמונה שקיבלה אותנו. עצוב שעיריית נתניה לא הפעילה את כובד משקלה ולא נלחמה בועד הסייעות שהתנגד להחלפת צוות הגן. בגן ישנו צוות חדש של גננת וסייעות ולדברי העירייה הוא יפעל עד ליום רביעי השבוע. הדרישה שלנו היא להשאיר את הצוות הזה באופן קבוע".

 

גן יסמין .הילדים לא הגיעו היום לגן. צילום עצמי

מה קרה בגן?

" ועד קרית השרון נחשף לאלימות הקשה לכאורה שהופעלה כנגד ילדי הגן בשנה החולפת. אנו דורשים בדיקה יסודית למה שנעשה בגן בשנה החולפת. היות ואין אמון בין הצוות הקודם להורים אנחנו מבקשים להשאיר את הצוות המחליף באופן קבוע. ועד קרית השרון מלווה את ההורים באופן צמוד מתחילת הפרשה ומגבה אותם.  אנו קוראים לגברת מרים פייברג ראשת העיר להתערב ולקבל החלטה".

מעירית נתניה נמסר בתגובה: "בגן יסמין שובץ צוות חדש של גננת ושתי  סייעות. הנושא נמצא בחקירת משטרה וכל התערבות של מנהל החינוך היא בגדר שיבוש חקירה. מנהל החינוך מחכה להנחיות המשטרה ויפעל בהתאם להנחיות אלו. ההמלצה של מנהל החינוך להורים לשלוח את הילדים לגן. צוות הגן מחכה לקבל את פניהם בהתרגשות ובשמחה. איחולי הצלחה לילדים ושנה טובה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות