fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חברת מועצת העיר ענת אזולאי הצטרפה לליכוד

לאחר לבטים ולא בלב קל: "גם ברמה האישית זה מהלך נכון עבורי. אני בהחלט רואה עצמי משתלבת בפוליטיקה הארצית".
אלראי ואזולאי. צילום עצמי

חברת מועצת העיר, עו"ד ענת לביא אזולאי מסיעת כולנו למען נתניה הצטרפה השבוע לסיעת הליכוד. אזולאי – לביא הלכה עם הרצל קרן כשעזב את למען נתניה והקים את סיעת ״עוצמה לנתניה״. היא עזבה אותו והצטרפה לסיעת ״כולנו למען נתניה״, שהוקמה כאיחוד בין חברי המועצה, עופר אורנשטיין ועו"ד אדיר בנימיני מסיעת ״למען נתניה״ ביחד עם אהרון אורגד מסיעת ״כולנו עם אורגד״.  עם הצטרפותה של לביא אזולאי לליכוד תהפוך סיעתו של אורנשטיין אורגד לסיעה עם שלושה מנדטים. אגב, גם אברבוך שהיה בעבר בסיעתו של אורנשטיין הצטרף לליכוד אבל כבר הוצג כמי שיש לו סיכוי להבחר לכנסת.

עו"ד לביא-אזולאי היתה יו״ר ועדת המכרזים, נציגת הסיעה בועדת משנה לתכנון ובניה, כחברת דירקטוריון בחברה לפיתוח נתניה (חל"ת) ובוועדה להנחות בארנונה.

לביא אזולאי בתגובה: "לאחר לבטים  ולא בלב קל החלטתי לצאת מהסיעה המשותפת "כולנו למען נתניה" ולהצטרף למפלגת הליכוד. ההחלטה נבעה ממספר שיקולים. ראשית להיות חלק ממפלגה גדולה מאפשר יכולת השפעה גדולה יותר, מתן מענה ופתרונות לתושבים ביתר קלות. הקשר בין השלטון המקומי לארצי הוא חשוב גם בתקציבים. ברור שזו פלטפורמה נכונה יותר עבורי כנציגת ציבור מבחינת יכולת עשיה. גם ברמה האישית זה מהלך נכון עבורי. אני בהחלט רואה עצמי משתלבת בפוליטיקה הארצית. אומנם לא בבחירות הקרובות אבל בהמשך. אני בגיל המתאים, עורכת דין 20 שנה, יש לי ניסיון ורקורד של עשיה ציבורית וידע נרחב, ואני חושבת שיש לי את כל הנתונים לשאוף הכי גבוה שאפשר. שוחחתי ארוכות עם אלון אלראי לפני קבלת ההחלטה. שוחחתי והתייעצתי עם מקורבים אלי שרוצים בטובתי ובעיקר ביררתי ביני לביני מה הכי נכון. בסופו של יום אני שמחה  על ההחלטה  ומצפה לבאות. הציבור מכיר אותי וסומך עלי  ואני בטוחה שהציבור ירוויח וזה מה שחשוב"

יו"ר סיעת הליכוד במועצה אלון : "אני שמח לבשר על הצטרפותה של חברת המועצה עו"ד ענת לביא אזולאי לסיעת הליכוד במועצת העיר. יחד נפעל לקדם ולממש את החזון שלנו לרווחת ועתיד העיר נתניה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות