fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקרב על חל"ת

הפיצול ב'נתניה בתינו' וההתעקשות של 'אחריי' להמשיך להחזיק בדירקטוריון חל"ת
צירולניק ואלוש

שאלה זו עולה לאחר ישיבת מועצת העיר האחרונה שהתקיימה ביום רביעי שעבר בה העלה חבר מועצת העיר בוריס צירולניק שוב את הנושא בו הוא דורש את המינוי כנציג האופוזיציה.
הסבר: דירקטוריון חל"ת הוא אחד המינויים היחידים שהאופוזיציה מקבלת על פי חוק. המינוי ניתן  לפני שנה לחבר מועצת העיר ניסים פלד מסיעת אחריי בראשות יוני שטבון.  צירולניק שנעדר אז מישיבת מועצת העיר מבקש  עכשו את המינוי, וזאת לאחר שחבר המועצה ניסים פלד עזב והתיקים שהחזיק הועברו לחבר מועצת העיר שנכנס במקומו רני אלוש. צירולניק מתעקש להחזיר את הגלגל אחורנית ולקבל לידיו את המינוי. כידוע סיעת 'אחרי' נכנסה למועצה עם שלושה מנדטים ו'נתניה בתינו' בה חבר צירולניק – עם שני מנדטים.
"בשלושת החודשים האחרונים אני מעלה את הנושא שוב ושוב. אני רוצה להיות מעורב, כיו"ר ועדת ביקורת בחל"ת בקדנציה הקודמת יש לי ניסיון. אני מוכן לוותר על דירקטוריון החברה לספורט בעבור חל"ת אם זה ידרש ממני. אני חושב שחברי המועצה שטבון ופישמן ניצלו את היעדרותי ולא נתנו לי הזדמנות להגיב. מאז חלו שינויים ברמה המפלגתית וגרש פישמן שהיה בישראל בתינו עבר לליכוד". אומר צירולניק.

גרש פישמן צילום פרטי

חבר המועצה גרש פישמן שולל את הנושא המפלגתי ואומר: "אנחנו שייכים לסיעת 'נתניה בתינו' במועצת העיר ואני עומד בראשה ואני מעוניין שתקבל את המינוי בחל"ת ותוכל להשפיע על חיי התושבים בנתניה. אני שם את הפוליטיקה בצד. כשהתברר שאנחנו באופוזיציה שוחחנו עם יוני שטבון, קבלנו רשימה של הועדות והדירקטוריונים וכל אחד קיבל לפי מה שהוא ביקש ומה שהוא יכול לתרום. הייתי מעוניין שנקבל מה שאנחנו רוצים וצירולניק רצה חל"ת. דברנו עם שטבון שטען שזכות הבחירה עומדת לרשותו מאחר והוא מגיע עם שלושה מנדטים. גם שטבון התעקש על חל"ת ולא היה מוכן לוותר. ניסיתי להפעיל לחץ על אבי סלמה שחילק את התיקים ולא הצלחתי. כמו כן לא הצלחנו לשכנע את שטבון. בהצבעה במועצה הודעתי שאת המינוי הזה רצינו ולא הצלחנו. התקפלתי, היינו אני וצירולניק ביחד והבנתי שאני צריך לפעול לפי תוצאות הבחירות. על כל המהלכים האלה ח"כ איווט ליברמן יו"ר ישראל בתינו ידע".
בסיעת אחרי של יוני שטבון אומרים שהמינוי הזה הוא הכלי היחידי שיש לאופוזיציה לפעול. חבר המועצה רני אלוש בתגובה: "גם היום אם תעשה הצבעה באופוזיציה הרוב יקבע שאני אהיה בחל"ת".
ראש העירייה עדיין לא העבירה את המינוי לאיש והכל תלוי בהחלטה שלה. ברור הוא שאחד מחברי האופוזיציה צריך לקבלו. האם זה יהיה בוריס צירולניק או רני אלוש ששטבון וליאורה לוי מתעקשים על מינויו. גרש פישמן כבר התקפל.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות