fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקיטים של גבריאל – 100 אחוז הצלחה בחמין

המקום הכי פופלרי בסופ"ש: קצבית הבוטיק של גבריאל ב'קניון נעימי'
קצביית בוטיק גבריאל בקניון נעימי

השבוע קצבית הבוטיק של גבריאל ב'קניון נעימי' היתה מפוצצת. התנפלות כזאת לא ראיתי מזמן. אולי זה מזג האויר שמבקש להכין חמין לשבת ואולי זה גבריאל שהמיומנות שלו בהכרת הנתחים ואופן בישולם הופכת אותו לכזה שמוכנים להמתין המון זמן, רק על מנת לקבל את המלצתו לאותו התבשיל.
גבריאל: "אין בית שמוותר על חמין לשבת. חמין בשבת זו מצווה והצעירים גילו שזהו תבשיל מאד קל להכנה ועם הרבה אחוזי הצלחה וללא התעסקות. כדי להקל על האמהות הצעירות אני מכין סוג של 'קיטים' עשירים ובהם חתיכות בשר מגוונות אשר נותנות חוויה כוללת לתבשיל ושהכי מתאימות לחמין.  כמו כן אני מגלה לאימהות הצעירות למשל שחלק כמו ה"אונטר – ריב" עושה קסם בחמין ו'נטרף' על ידי הילדים בגלל הרכות שלו ורמת השומן המאוזנת שבו. לא סתם הוא הפך לנתח הבשר האהוב על המסעדנים".
מה קסמו של האונטר – ריב?
"הפרה מפתיעה, חלקיי הבשר שלה שונים. רבים מסתפקים במה שהם רגילים מבית אבא מזה דורות כמו למשל כתף או שריר שמתאימים לחמין.  אני בטוח ששווה להכיר את האונטר ריב שעושה כל חמין לאיכותי יותר ואהוב על הילדים בגלל רכותו. אונטר ריב משמעו 'מתחת לצלעות' הוא פחות שרירי ולכן הוא רך. זהו אחד מנתחי הפרה הטעימים ביותר ועושה כל תבשיל לכזה שרוצים ממנו עוד".
בימי שני וחמישי  או עד גמר המלאי יש בגבריאל מבצעים מיוחדים. ראו בחדשות נתניה.
גבריאל – קצביית בוטיק כחול לבן טלפון: 09-7713037

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות