fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

העיר נתניה זכתה בפרס שרת התרבות והספורט

הפרס בסך 25 אלף שקלים ניתן לעיר על ההשקעה והישגיה בתרבות. בנימוקי השופטים נקבע, כי נתניה הצטיינה בהנחלה וטיפוח של אהבת הספר בקרב תושביה
לימור לבנת ומרים פיירברג-איכר (צילום: רן אליהו)
לימור לבנת ומרים פיירברג-איכר (צילום: רן אליהו)

הוועדה הציבורית של פרס שרת התרבות והספורט, בחרה השנה להעניק לנתניה את הפרס בסך 25 אלף שקלים בקטגוריית ערים גדולות, על השקעתה והישגיה בתרבות. הפרס יוענק לראש העירייה מרים פיירברג-איכר בחודש הבא בטקס חגיגי בירושלים.

השרה לימור לבנת יזמה בשנת 2011 את חלוקת הפרס לרשויות מקומיות על מנת לעודד אותן לקדם ולטפח פעילות מגוונת וענפה בתחומי התרבות והספורט לרווחת התושבים. זוהי השנה השלישית ברציפות שבה מוענק הפרס היוקרתי בשווי כולל של כ-1.1 מיליון שקלים.

בנימוקי השופטים נקבע, כי נתניה הצטיינה בהנחלה וטיפוח של אהבת הספר בקרב תושבי היישוב, תוך שימת דגש על העמקת האוריינות והרחבת מעגלי הקריאה של בני כל הגילאים באמצעות פעילות בספריות וכן בהשקעה ביצירה המקומית, טיפוח וקידום יוצרים ומבצעים מקומיים. במסגרת זכייתה תקבל העיר גם פרס כספי בסך 25 אלף שקל שינותבו לרווחת התושבים.

מרים פיירברג-איכר: "העיר נתניה גאה כי זכתה זו הפעם השלישית בפרס שרת התרבות והספורט, על השקעתה והישגיה בתחום התרבות והפנאי לרווחת תושבי העיר. פרס יוקרתי זה מצטרף לשורת פרסים ארציים בהם זכתה נתניה, המציבים אותה בקדמת העשייה והבמה בקרב הערים המובילות בארץ".

לימור לבנת ומרים פיירברג-איכר (צילום: רן אליהו)
לימור לבנת ומרים פיירברג-איכר (צילום: רן אליהו)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות