fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הנה זה בא: הפגנה נגד הנתיב פלוס

ההפגנה ביום שישי בבוקר. כינוס מקדים ביום רביעי. ההוראות יועברו למפגינים בוואטסאפ.

"נתיב פלוס 2 שווה שעתיים". זה בדיוק הזמן שלוקח לתושבי נתניה להגיע בימים אלה לתל אביב. שרה ניס הציבה את החרוז הזה כתמונת נושא בפייסבוק שלה ויצאה למערכה – הפגנת מחאה. כבר ביום שישי הקרוב  1.11.19 בשעה 06:30 תיערך הפגנה נגד החלטת שר התחבורה על נתיב פלוס בכביש החוף ממחלף נתניה דרומה.

"לאור התגובות הזועמות והכעס הציבורי ולאחר הערכת מצב וסיעור מוחות, החלטנו קבוצה של תושבים מנתניה לצאת להפגנה כבר ביום שישי הקרוב. בהפגנה אנחנו לא חוסמים כבישים והיא תיערך בתיאום עם המשטרה. פרטי ההפגנה ימסרו למפגינים בבוקר ההפגנה" אומרת שרה ניס, מנהלת פרוייקטים בהיי טק ממארגנות ההפגנה. "ולכן אנחנו עושים מפגש היערכות עם כל המפגינים ביום רביעי הקרוב 30.10 בשעה 21:00 בכיכר העצמאות נתניה ליד הקרוסלה. חשוב להדגיש שכל מי שמתכנן לצאת להפגנה צריך להיות נוכח במפגש כדי שנוכל להעריך מראש את כמות המפגינים ולהיערך בהתאם".

על פרטי ההפגנה מסרבים המארגנים למסור פרטים אבל מה שבטוח שהיא תהיה מיוחדת.  רוב מנהלי ההפגנה הם צעירים מתחום ההיי טק שנוסעים בכל בוקר לעבוד בתל אביב וסביבתה, בעלי משפחות וילדים קטנים שמרגישים שהם מבזבזים את זמנם וכספם על הכבישים על חשבון חיי המשפחה. הם חברה רציניים ויש להם תוכנית רצינית ומחושבת לא רק להפגנה הזו אלא לפעילויות אחרות בהמשך.

לצורך ארגון ההפגנה נוצרה קבוצה אינפורמטיבית של המפגינים בווטסאפ:

https://chat.whatsapp.com/FQ8Hio9WUVV6dsOfLvoHmS

מה אתם מציעים?

"אנחנו דורשים להחזיר את המצב לקדמותו מיידית. להפעיל את המיזם רק אחרי היערכות לקראתו כלומר: להוסיף קרונות לרכבת, שאטלים, רישות נוסף של קווי האוטובוסים, במילה אחת: הנגשת תחבורה ציבורית לכלל האזרחים. לגבי נתיב פלוס: שיוסיפו אבל בנתיב חדש שיקימו מצד שמאל.  כמובן שיש עוד דרכים שונות שניתן לטפל בבעיות הפקקים כמו: עידוד העסקים לעבור לפריפריות, עידוד עסקים למערך הסעות, לעודד עסקים לתת לעובדים לעבוד מהבית וכו'."

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות