fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכולבויניק

סשה רוזנבלט, הדובר/מנהל האתר הרשמי/מנהל השיווק/מנהל אירוע בקבוצת הכדורסל אליצור נתניה, דורש את כבודן של הנשים: "הספורט הנשי בארץ לא מקבל את הכבוד שמגיע לו. עם התקציב הכי נמוך בליגת העל לגברים אפשר לקחת אליפות בליגת העל לנשים"
"עושה הכול ומהלב". סשה רוזנבלט צילום: רולנדי ברנשטיין
"עושה הכול ומהלב". סשה רוזנבלט צילום: רולנדי ברנשטיין

אחת האנשים הדומיננטיים בספורט הנתנייתי בכלל ובספורט הנשי בפרט הוא סשה רוזנבלט, מי שמכונה "הכולבויניק" של קבוצת הכדורסל נשים אליצור נתניה. "הוא עושה הכול ובעיקר עושה את הכול מהלב", אומרים אנשי הקבוצה, "אין היום הרבה אנשים כמוהו בספורט המקצועני". רוזנבלט, בן 30, נולד בבאקו שבאזרבייג'אן וכשהיה בן שבע עלתה משפחתו לארץ והגיעה לנתניה. "כמעט כל חיי גרתי בנתניה, מלבד שלוש שנים שבהן למדתי באוניברסיטה העברית וגרתי בירושלים.

"עושה הכול ומהלב". סשה רוזנבלט צילום: רולנדי ברנשטיין
"עושה הכול ומהלב". סשה רוזנבלט צילום: רולנדי ברנשטיין

מה התפקיד שלך באליצור נתניה?
"אני מבצע מספר תפקידים. אני הדובר ואחראי על הקשר בין התקשורת המקומית והארצית למועדון ומנהל את האתר הרשמי שלנו. אני גם מנהל השיווק של המועדון וגם מנהל אירוע, זה אומר שבמשחקי הבית אני אחראי על שמירת הסדר במגרש ומחוצה לו, אני אחראי שכל מה שקשור למשחק, לפני תחילתו, במהלכו ובסיומו יעבור כשורה".

זו משרה מלאה?
"אין לי לוח זמנים קבוע. אני מגיע לרוב האימונים כדי לדעת מה קורה בקבוצה הבוגרת ומתעדכן בצורה שוטפת בתוצאות של המחלקה הצעירה שלנו. לעיתים אני עוזר גם בדברים מינהליים כמו רישום שחקניות באיגוד הכדורסל ומלווה שחקנית זרה לרופא במידת הצורך".

איך זה לעבוד עם נשים?
"גם במקומות עבודה אחרים עבדתי עם הרבה נשים, כך שאני רגיל. הקושי מבחינתי הוא בכך שהספורט הנשי בארץ לא מקבל את הכבוד שמגיע לו למרות שהנשים הן לפחות מחצית מהאוכלוסייה. עורכי מדורי הספורט בעיתונים ארציים וגם בחלק מאתרי האינטרנט הגדולים לא נותנים מספיק מקום לסיקור ספורט הנשים. עורכים מסוימים חושבים שליגות נשים מושכות פחות עניין ולא רוצים 'לבזבז' מקום בעיתון. הם לא מבינים שזה כמו הביצה והתרנגולת, מן הסתם אם הם יקדישו את המקום הראוי אז רמת הסיקור תעלה וכך גם העניין בליגה".

האם יש ספונסרים בליגת הנשים?
התשובה ביום שישי במדור הספורט של חדשות נתניה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות