fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האם מחר בבוקר משחררים את הפקק ?!

הלילה מסמנים את כביש החוף מפולג לוינגייט. תתכוננו להפתעות
כביש 2 פולג וינגייט. עוד נתיב

משרד התחבורה עושה על ציבור הנהגים נסיונות שמוציאים אותם מדעתם. כבר בשבע בבוקר יש פקקים מאביחיל דרומה. מחלף נתניה הוא צוואר בקבוק, מחלף פולג הוא צוואר בקבוק ווינגייט גם הוא צוואר בקבוק. האם מחר בבוקר הפקקים האלה ישתחררו?

שר התחבורה הבטיח בסוף השבוע מעל במת הכנסת כי החל ממחר יום ראשון 17.11.19 הוא משחרר את הפקק.  לדבריו החל ממחר יפתח נתיב נוסף לתחבורה רגילה מלפני הרמפה של פולג כלומר ההשתלבות של כביש 553 ועד וינגייט כך שיהיו שלושה נתיבים לרכב רגיל. בוינגייט משחררים את צוואר הבקבוק בנתיב נוסף ומקווים שבכך תתאפשר זרימה של התנועה דרומה. משרד התחבורה והשר הגיעו לתובנה נוספת שאת הנת"צ צריך להגביל לשעות מסויימות בלבד. בעיה נוספת שנוצרה בעקבות הנת"צ פלוס בכביש החוף הוא הפקק האינסופי בכביש 57 בפניה לרחוב דגניה מאחר והוויז מוביל את התנועה גם דרך קריית השרון דבר שבנתניה לא כל כך אוהבים. לפי סמוטריץ בכדי לשחרר את הפקק יוסיפו החל ממחר בבוקר זמן ברמזור בפניה שמאלה לרחוב דגניה לאפשר זרימה של כלי רכב לשם ובכך לשחרר את שני הנתיבים.

אלי דלל בתגובה: "העבודות מתבצעות במקטע שבין גשר אודים למחלף וינגייט, במטרה להקל על ההשתלבות ב"נתיב פלוס" ובנתיבים הרגילים. לאחר הביצוע, שעתיד להסתיים במוצ"ש  ישמשו שלושה נתיבים את כלל כלי הרכב, ונתיב אחד יהיה מיועד לנוסעי התחבורה הציבורית ו"נתיב פלוס".

סמוטריץ אמר שנתיב נוסף ממחלף פולג, דלל אומר שנתיב נוסף מגשר אודים.  נחכה לראות מה יקרה מחר בבוקר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות