fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"ילדים גדלים לתפארת במשפחות חד מיניות"

ראשת מועצת עמק חפר ד"ר גלית שאול מגיבה לדברי שר החינוך במכתב לצוותים החינוכיים: "נמשיך לחנך ילדינו לערכים המובילים אותנו"
גלית שאול צילום שלומי אמסלם
גלית שאול צילום שלומי אמסלם

על רקע אמירותיו של שר החינוך רפי פרץ נגד משפחות חד-מיניות, כפי שפורסמו בראיון עמו בשבוע האחרון, הוציאה ראשת מועצת עמק חפר ד"ר גלית שאול ביחד עם מנהלת אגף החינוך ירונה פוליטי מכתב למנהלות, למנהלים ולצוותים החינוכיים.
"אנו מוחות על הדברים, אנו קוראות למערכת החינוך שלנו לעסוק בערכים הבסיסיים והחשובים כל כך: פלורליזם, כבוד האדם, אהבת אדם, שוויון ללא הבדל דת, מין, גזע ואמונה דתית.  לכל אחת ואחד מאתנו זכות לנטייה מינית משלהם, כמו גם הזכות לבחור את בני זוגם ואת הרכב משפחתם. ילדות וילדים רבים גדלים לתפארת במשפחות חד-מיניות ומקבלים בהן אהבה, חינוך טוב וערכי. מדהים שעוד צריך לומר ולכתוב את הדברים האלה, שצריכים להיות כל כך מובנים מאליהם בשנת 2020!"
עוד מוסיפה שאול: "הדבר הבעייתי ביותר הוא כי הדברים נאמרו על ידי שר החינוך, אשר אמור להוביל את חינוך ילדינו לאור ערכי היסוד של שוויון וכבוד. נמשיך לחנך את ילדינו לערכים החשובים כל כך, המובילים אותנו".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות