fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גבר מנתניה: ההורים של החברה שלי חושבים שאני ערס

אז מה הציעה לו ראש העירייה מרים פיירברג איכר?
נאוה מרקו. אוהבת את נתניה

במילים אלה פנה גבר אל עורכת ערוץ הגברים במאקו נאוה מרקו שבמקרה גם היא נתנתית.  שאלה שהקפיצה השבוע את ראש העיריה מרים פיירברג להגיב לאחר שקראה על כך בפייסבוק

נאוה, 30, נשואה, עורכת ערוץ HIX במאקו – אתר של חברת קשת וחדשות ערוץ 12. היא הייתה לאישה הראשונה שערכה במשך כמה שנים את ערוץ הגברים במאקו, ואז עברה לערוך את HIX שם היא כותבת על החדשות הכי ביזריות מהעולם, על דברים חדשים ופשעים קשים –  כאלה שלא כותבים עליהם בעיתון.

לאחרונה נישאה בנתניה לבן זוגה יאיר שעוסק ביזמות. היא נולדה בנתניה, יש לה ארבעה אחים ואחות, למדה בתיכון טשרניחובסקי, שרתה בצבא ומיד עם סיום השרות נרשמה לאוניברסיטה. היא למדה תואר ראשון בקולנוע וטלביזיה ותואר שני בתקשורת באוניברסיטת חיפה.

הסיפור הוא שגבר מנתניה פנה אליה בשאלה וסיפר שההורים של הבחורה איתה הוא יוצא חושבים שהוא ערס. הוא לא יודע איך להגיב ומה לעשות והאם להמשיך את מערכת היחסים איתה.

איך הבחור הזה הגיע אליך?

"לפני הטור הזה, שנקרא 'לך תבין נשים', היה לי טור אחר בערוץ הגברים בשם: 'הולכת על ביצים'. כל שבוע כתבתי בו מהחוויות האישיות שלי על מערכות יחסים עם גברים, וכשסיימתי עם הטור הזה עדיין המשכתי לקבל שאלות אישיות מגולשים על מערכות היחסים שלהם. החלטתי לפתוח טור חדש שבו אני עונה בכל פעם לשאלות האלה שנשלחות אלי. השאלה הספציפית הזו, שמשכה גם את תשומת לבה של פיירברג, במקרה גם נגעה לי בנקודה אישית והחלטתי שנכון להתייחס אליה בפלטפורמה הזו".

האם קרה לך במערכות היחסים שלך עם גברים שמישהו פגע בך כשסיפרת שאת מנתניה?

"כן, היו מדי פעם שאלות שפגעו בי. בעיקר כאשר הורים של אקסים שלי הניחו עלי דברים מסוימים בשל כך, כמו למשל שאם אנחנו שישה ילדים בבית מנתניה אז אנחנו בודאי בית דתי. הרבה שאלו אם בכלל סיימתי תיכון. הרגשתי שלאנשים יש סטיגמה על העיר. אפילו באוניברסיטה היה מרצה אחד שהעיר לי שהוא לא ידע שבנתניה ניגשים לתואר אקדמאי. הסטיגמות האלו חודרות כל כך עמוק, שאפילו תושבי שכונת פולג יציגו את עצמם כגרים בפולג ולא בנתניה".

גם ראש העיריה נחשפה לשאלה שנשלחה לנאוה והיא לא שתקה.

"מרים הציעה לעשות סיור להורים של הבחורה ולהראות להם שכל הסטיגמות שדובר עליהם אינם עוד. אני מאד מבינה אותה. מי שאוהב את העיר רואה את הקסם שבה. אני אומנם אדם מאד ציני אבל בכל מה שקשור לנתניה אני לא. מרים אכן עשתה במהלך השנים המון לעיר ואני אוהבת את מה שנהיה מהמקום וגאה שגדלתי בה. אפילו את החתונה שלי עשיתי בנתניה באולם 5.91 על צוק הים, מעל החוף המדהים שלנו. גם היום אני גרה כאן וחושבת שיש בנתניה הרבה אופי, יופי ואנשים טובים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות