fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ב-45 שקלים אפשר להציל חיים

אחרי שראה את האסון מהדליקה בדירה ברמת פולג, החליט אלברט אהרון לעשות מעשה
אלברט אהרון: להגביר את המודעות

בקרית השרון מתקינים גלאי עשן. בעקבות שני ארועי שריפות שקרו בנתניה בחודשים האחרונים בהם ניספו שני ילדים וקשישה החליט אלברט אהרון להגביר את מודעות התושבים לחשיבות של הימצאותם של גלאי עשן בבית, ואף יזם רכישה משותפת שלהם, כדי להקל על מי שמעוניין לרכוש. גלאי עשן יכולים להציל חיים ע"י זיהוי מוקדם של שריפה.
כבר בשלב הראשון מיד לאחר פרסום היוזמה הזמינו 170 תושבי השכונה 550 גלאי עשן: "בתוקף התנדבותי בצוות סיור של משטרת ישראל הגעתי לארוע ברחוב בגין בו נספתה איבון דהן ז"ל בדירה שעלתה באש בעקבות כשל של מזגן. אחרי שראיתי מה קרה שם הבנתי שגלאי עשן יכול היה למנוע את האסון הזה ואולי גם את האסון בו נספו שני ילדים קטנים בשכונת בן ציון לפני חודשיים".

גלאי עשן. קניה מרוכזת

לך יש גלאי עשן בבית?
"כן, לפני חודשיים קניתי לביתי גלאי עשן והתקנתי אותם. כמתנדב במשמר השכונה וכמי שיש לו מודעות לסכנה מאש בבית החלטתי לעודד את תושבי קריית השרון להתקין בביתם גלאי. כך עלה הרעיון לבצע קנייה מרוכזת לתושבים שרוצים בכך ולהוזיל את עלות הקניה".
כמה זה עולה ואיך מתקינים את זה?
זה עולה בקנייה משותפת 45 שקלים וכל אחד יכול להתקין אותו לבד בכל חדר. להדביק על התקרה או להבריג. זה עובד על סוללה ואנחנו בחרנו סוללה שאורך חייה עשר שנים"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות