fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בשישי בכיכר: רוכבים נגד אלימות

שיירה של רוכבים במאבק נגד אלימות במשפחה. בואו ותראו המון אופנועים מצוחצחים.
נוגה אהרוני נגד אלימות במשפחה

ביום שישי בשעה 12:30 תגיע לכיכר העצמאות בעיר שיירה של עשרות רוכבי אופנועים מכל הארץ כשהם מובילים מחאה נגד אלימות. הם מתכנסים בסינימה סיטי בגלילות בשעה 10:00 ומשם יוצאים לרכיבה כשהם לובשים שחור, נושאים דגלים: ״רוכבים נגד אלימות" היא יוזמה פרטית ואינה מחאה או הפגנה נגד הממסד, המשטרה או מערכת בתי המשפט בישראל: "הרכיבה שלנו והאירוע בכיכר העצמאות לא ממומן על יד אף גורם. הבמה שלנו היא חברתית ולא פוליטית". אומר מיקאל כהן צלם מנתניה. חברתו ליוזמה מיטל בנאי מוסיפה: "אנחנו באים להעלות מודעות נגד אלימות שאינה מבדילה בין גברים ונשים כי אלימות במשפחה היא סרטן חברתי".

מיטל בנאי בר פלח ומיקאל כהן. נגד אלימות

הם אומנם מופיעים על אופנועים, לבושים בשחור ומפגינים סוג של כח אך כל המטרה שלהם היא להעלות את המודעות למקרי האלימות במשפחה שקרו לאחרונה. "מספיק שנגרום לגבר אחד להרגיש לא בנח", אומר מיקאל וחושב שבדרך זו יחוללו שינוי חברתי.

איך הגעת ליוזמה הזאת?

מיקאל: "חגגתי 38 עם המשפחה באילת ובדרכנו בחזרה שמעתי אולי ארבע פעמים בחדשות  על מיכל סלה שנרצחה על ידי בעלה. כששמעתי שהתינוקת שלה לא רוצה לשתות חלב אלא חלב אם זה פרק אותי. התקשרתי למיטל ובר פלח והחלטנו על היוזמה להביא את שיירת הרוכבים לנתניה. קיבלנו את תמיכת העיריה ברעיון וגם המשטרה ואנחנו מזמינים את תושבי נתניה להצטרף. הרעיון שלנו הוא להעלות את המודעות לאלימות אך לא להיגרר אליה בשום צורה".

מפיקי הארוע ונוגה אהרוני מנהלת תוכנית עיר ללא אלימות, סמים ואלכוהול, ביטחון קהילתי, משרד לביטחון פנים מזמינים את הציבור להגיע.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות