fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בן 60 טבע למוות בנתניה

אם היה מקפיד להוראות ונכנס למים 200 מטר לצפון או לדרום היה במרחק הראייה של המצילים.
טביעה למוות. צילום אבו סעיד דוברות מדא

במרחק של 200  מטר זה לא היה קורה. אדם שנכנס למים בחוף לא מוכרז בין חוף העונות לחוף אמפי טבע למוות. אם היה מקפיד להוראות ונכנס למים 200 מטר לצפון או לדרום היה במרחק הראייה של המצילים. אבל כמו בכל קיץ יש אנשים שלא שומעים וקוראים הוראות ובכך מסכנים את חייהם בטביעה למוות.

הבוקר בשעה עשר התקבלה קיראה במד"א נתניה על מקרה טביעה בחוף לא מוכרז מדרום לחוף העונות. צוותי מד"א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה ממושכות בגבר בן 60 אך למרבה הצער מותו נקבע במקום.

פראמדיק מד"א סאהר פדילה: "כשהגענו לחוף הלא מוכרז ראינו גבר כבן 60 שוכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה כשמבצעים בו פעולות החייאה בסיסיות. אנשים שהיו בחוף סיפרו לנו שראו אותו טובע ורצו לחוף ארבע עונות הסמוך לקורא למצילים שהגיעו עם האופנוע ים והוציאו אותו מהמים. המשכנו את הטיפול הרפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו מתן תרופות, הנשמות ועיסויים אבל לצערנו לאחר זמן ממושך נאלצנו לקבוע את מותו."

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות