fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בין תצוגת אופנה למכירת אופנה וליפהפיית אופנה

ובדרך קפצה לוינה לתערוכה, לערבה ליוגה עם גורו מהודו ולניס עם המרתוניסט פיליפ גורדון...ועוד
יד ראשונה מסטייליסטית צילום: שרית ציילר כהן

על כלכלה שיתופית שמעתם. לאסנת פריז ולורד דנוס זה התקשר לטרנד של לחיות 'חיים ירוקים' ושוק היד שניה. אז השתיים פותחות את ארון הבגדים "אני לא מאמינה בלהטיף לשינוי הרגלים, אבל למה לא לקנות חכם, לבזבז פחות  ובדרך גם להעניק מתנה גדולה לעולם?"

אופיר מזרחי צילום אורן בן דור

אופיר מזרחי 24 מפיקת ארועים נראתה בתאילנד בבגד ים של ונסה ברנס. צילם אותה בתאילנד אורן בן דור

אחרי מרתון בגשם. פיליפ ולורנס בניס צרפת

אחרי שסיים ריצת מרתון מהאלפים לניס אותו רץ במעיל גשם במזג אויר סוער מצא פיליפ גורדון זמן לטייל עם רעייתו לורנס. לאקניונים ולא שופינג. "טיוליםרגליים מאומצים במקומות הכי יפים במרחק נסיעה קצר מניס מרינות ויאכטות ללא סוף. הריביירההצרפתית, הקוט ד׳אזור – היית טובה אלינו"

ונסה וחברות מושב אניעם

ונסה ברנס וחברות, כולן במכנסי ג'ינס וטי שירט יצאו בשבת לטיול בצפון ביחד עם בני הזוג. הם סיירו בין פסלים וגלריות בכפר האומנים אניעם ברמת הגולן המעוצב בסגנון מדרחוב אירופאי עם גלריות, מסעדות ובתי-קפה.

חן וינקלר והיוגי שלו

חן וינקלר שמגיע להודו כדי לקנות סלעים נשאב גם לרוחניות של המזרח. לאחרונה השתתף בסדנת יוגה בערבה עם מורתו ענת כוכבי רון ועם היוגי מהודו גורו וישנו: "שהמריאו איתי לשפע יצירתי, לחברים חדשים, לחיבורים חדשים".

ציפי קפל נגמר החד פעמי במועצה

הרבה יותר נעים לשתות תה בכוס זכוכית. סוף עידן החד פעמי הגיע לישיבות מועצת העיר ובוועדות העירוניות. בהצעה לסדר שהעלתה חברת מועצת העיר וממונה על איכות הסביבה ציפי קפל הייתה הסכמה גורפת למעבר לכלים רב פעמיים: "הרי לא יעלה על הדעת שלא נהייה נאה דורש ונאה מקיים".

חגואל וגרינפלד הדוגמניות. יריד יד 2 בקרית השרון

זה מה שעשו בשבוע שעבר במרכז הקהילתי ע" ספי ריבלין בקרית השרון. תצוגת אופנה עם נשות נתניה לבושות בבגדים יד שניה, אקססוריז. בין הדוגמניות היו: סגנית ומ"מ ראש העיר שירי חגואל-סיידון וחברת המועצה תרצה גרינפלד.

ליכטיגשטיין בוינה

הציירת צביה ליכטיגשטיין המריאה השבוע תרתי משמע. רק יצאה מתצוגה של תמונותיה בבית ציוני אמריקה וכבר היא בוינה שם מציגה בתערוכה בשם: "לעורר את היוצר האנושי" עם המנהל האמנותי יועץ ואוצר: רמי עזאם

חגית ג'רבי סקורה הפעם על היאכטה

מי שחיפש ולא מצא את הגולשת מחוף ינאי המורה באלדד חגית ג'רבי – לא לדאוג. השבת היא בילתה על יאכטה בהפלגה מול חופי נתניה ותל אביב.

הדר אלוני BNI

עו"ד אדר אלוני הרביצה הרצאה מרתקת בפני בעלי עסקים משתתפי המיזם BNI  השרון הצפוני… וגם הופעה מרשימה.

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות