fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלון אלראי מעכשו גם הממונה על ההנדסה

האם מתחזק מעמדו של אלראי? ומה עם מהנדס העיריה?
נתנה לו גם את ההנדסה צילום רן אליהו

בסוף השבוע בשר חבר מועצת העיר אלון אלראי כי הגיע לסיכום עם ראש העיר מרים פיירברג איכר שיכהן גם כממונה על תיק ההנדסה והתכנון בעיריית נתניה בנוסף לתפקידו כיו"ר וועדת משנה לתכנון ובניה. אלראי משמש גם כיו"ר מועצת העיר.

"בנוסף לתפקידי הנוכחי כיו"ר וועדת המשנה אהיה ממונה על כלל האגפים ובהם אגף התשתיות, בניית ושיפוץ מבני ציבור וכל נושא תכנון עיר ורישוי. המצב בו מר אלי דלל היה ממונה על ההנדסה ואנכי על הוועדה יצר מצב שבו לא היה ממונה אחד על המנהל ואת זה אנו משנים. היעדים שלי ברורים, המשך פיתוח העיר תוך מתן דגש על הפיתוח העסקי, קידום התחדשות מרכז העיר, פינוי ובינוי בשכונות הוותיקות ותכנון עם ראייה רחבה המכילה את כל מכלול השיקולים הנדרש בפיתוח השכונות החדשות בעיר".

בעבר הלא רחוק במועצת העיר החזיק חבר המועצה שמעון שר בתפקיד יו"ר ועדת משנה מספר שנים באדיקות כבעל הבית כשמחזיקי תיק ההנדסה התחלפו: טומי ריגלר, הרצל קרן, גרש פישמן. להם לא היתה כל השפעה כי הכח האמיתי הוא בוועדת המשנה שם מתקבלות ההחלטות.

אלון אלראי חושב שהמהלך נכון: "אנחנו נמצאים במציאות שלא אחת קורה במהלך תהליכים בהנדסה שחומרים מגיעים לחברי הועדה לא שקופים והם רואים בהם עובדה מוגמרת. לכן, יש חשיבות שמי שמלווה את הוועדה ומי שמטפל בדברים בועדה יהיה אחד. התפקיד של יו"ר ועדת משנה הוצע לאלי דלל והוא סרב".

האם התהליך הזה מחליש את כוחו של מהנדס העיר?

"מהנדס העיר רואה את תפקידו מהצד של התכנון והאדריכלות אני מביא את האספקט הציבורי שצריך לשלב אותו עם התכנוני תוך עבודה בשיתוף פעולה".

אלי דלל בתגובה: "ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, ביקשה ממני לחזור לשמש יו"ר ועדת המשנה לתכנון ולבנייה – תפקיד שכבר מילאתי במהלך הקדנציה הקודמת. הסיבה לכך הייתה פנייה קודמת של יו"ר הוועדה הנוכחי ויו"ר מועצת העירייה, אלון אלראי, לראש העירייה ואליי, בבקשה שאחזור לתפקיד, מסיבותיו שלו. בהחלטה משותפת של ראש העירייה ושלי, יישאר אלון יו"ר ועדת המשנה ויקבל את תיק ההנדסה. אני מאחל לאלון הצלחה בתפקיד, ואשמח לתרום לו מניסיוני, ככל שיחפוץ בכך".

אדיר בנימיני בתגובה: "תמיד הייתי תחת הרושם שהתפקיד ממונה על ההנדסה הוא חסר כל תוכן מעשי. תואר לשם כבוד שכן ההחלטות המהותיות מתקבלות בוועדה במקומית. נראה בעיני שמדובר בחיבור טבעי".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות