fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איך מתכוננים לכך שהמזוודה לא תגיע. ברברה שאלה

בין השאלות: מה לוקחים בתיק ניד למטוס ומה הארוע הכי מוזר שקרה.
ציפי כהן איטליה

כבר מסתיימת חופשת הקיץ ורבים מאתנו מנצלים את הרגע האחרון לטוס  לחו"ל. השבוע  הזה החל בשביתה בהעמסת המזוודות למטוסים. אנשים מצאו עצמם בחו"ל ללא פרטי לבוש והגיינה. אז מה לוקחים בטרולי למטוס? בקשנו עצתם של אנשים שטסים הרבה לחו"ל איך לארוז ומה לקחת בתיק על המטוס. וכמה חוויות נעימות ולא נעימות שעברו עליהם. ומה עושים אם המזוודה לא מגיעה.

צוצי זילברברג יוון

צוצי זילברברג

למטוס: אני לוקחת תמיד ספר משקפיים מברשת שיניים

מזוודה שלא הגיעה: קרה לי שהמזוודה לא הגיעה. מזל שהתארחתי בבית של חברים  והם נתנו לי בגדים. צריך הרבה סבלנות.

מקרה מוזר: כשירדתי מטיסה מניו יורק לארץ ביקש איש הביטחון שאעמוד בצד ולא נתנו לי לעלות לאוטובוס. חשדו בי. מזל שהייתי עם חבר של בעלי שעזר לי.

הכי רחוק: הטיסה הכי ארוכה היתה לברזיל. טיסה ישירה 15 שעות.

לאן הטיסה הבאה: לאי סקיאטוס ביוון

זיו אגמון תאילנד

זיו אגמון עו"ד

במסגרת הייצוג המשפטי שאנחנו מעניקים ללקוחותינו שמשקיעים בחו"ל, אני נאלץ לטוס הרבה לחו"ל.

למטוס: מניסיוני, למדתי שתמיד כדאי לקחת בתיק יד מברשת שיניים ומשחת שיניים. תמיד טוב להרגיש נקי, רענן ולהריח טוב כשאתה יורד מהטיסה, כמו כן תמיד לוקח שני כרטיסי אשראי שונים כי יש יעדים שלא מקבלים בהם סוג מסוים של כרטיסים וגם תמיד טוב שיש גיבוי של כרטיס נוסף שאני משאיר בכספת המלון.

מקרה מוזר: בדרך כלל אני פוגש אנשים שונים בטיסות. אבל הדבר הכי מוזר שקרה לי בטיסה הוא שבמקרה הושיבו אותי ליד אשתו של חבר ששירת איתי בצבא ורק במהלך הטיסה התברר לי שהוא בעלה.

הכי רחוק: אני בדרך כלל טס ליעדים רחוקים, הטיסה הארוכה ביותר שטסתי היתה לאינדונזיה, היא ערכה במצטבר למעלה מ-20 שעות.

 

ציפי כהן איטליה

 ציפי כהן

למטוס: לארוז תרופות ספר טלפון מטענים ומטריה.

למזוודה שלא תגיע: לזוגות שנוסעים ביחד אני מציעה לערבב בגוד של שני בני הזוג בשתי המזוודות למקרה שמזוודה אחת לא תגיע ובכך לחסוך עוגמת נפש

הכי ממושך: עשינו טיול להרי הרוקי הקנדיים ואלסקה לתקופה של 31 ימים.

שוש ויג לונדון

שוש ויג

אנחנו אוהבים לצאת להתאוורר בחוץ לארץ, טיילנו עם הילדים הצעירים משנות האלפיים כשהטיסות הפכו יחסית זמינות וזולות למשפחות. בשנים האחרונות אנחנו מבקרים אחת לשנה את הילד בניו יורק.

למטוס: אקח את הטלפון כשבו מותקנות התוכנית של חברת התעופה למשחקים ופעילויות בטיסה וספר לטיסה.

המזוודה לא הגיעה: רצוי לקחת בתיק היד בגדים למקרה כזה, זה בהחלט מבהיל שהמזוודה לא מגיעה, נכנסים לחרדה ולאחר שמתעשתים קונים ציוד עד שתימצא המזוודה.

מקרה מוזר: כשהגענו לנתב"ג העבירו אותנו מהר, החתימו לנו את הדרכון בחותמת ״מועדפים״ או priority היינו נרגשים לא הבנו איך זה קרה ופשוט נהנינו לעבור את כל הבידוק במהירות רבה.

הטיסה הכי ארוכה שטסת? הטיסה לסן פרנסיסקו ולקליפורניה, אנחנו משתדלים לרכוש כרטיסים עם קונקשיין כשאנחנו טסים לארה״ב דרך פריז, אוסטריה, או שוויץ. זה נוח ופחות מייגע.

רותי ניר פז עסיס איטליה

רותי ניר פז עסיס

למטוס: תמיד ניקח בתיק תרופות, מברשת שיניים ומשחה, ובגדים להחלפה ולא פחות חשוב, ספר. לטיסה ארוכה גם  עליונית קלה ומפנקת ולטיסה ארוכה מאוד נצרף גם כדור שינה.

מקרה מוזר: בטיסה לסין לקחתי כדור שינה נרדמתי יפה בטיסה, התעוררתי בנחיתה וכנראה שהייתי מנומנמת. כשהגעתי למלון נכנסתי ישר למיטה וכשהתעוררתי לא זכרתי  איך בכלל הגעתי למיטה.

הטיסה הארוכה ביותר:  הייתה 12 שעות

לאן הטיסה הבאה? לפני שבועיים חזרנו מצפון איטליה ואני מקווה שעד סוף החופש הגדול לא נטוס כי אין לי רצון להיכנס לשדות תעופה עמוסים ולחוצים.

מישל פרץ תאילנד

מישל פרץ

למטוס: כנכה ומדריך תיירים תמיד אקח איתי במטוס פרוטזה חלופית, החומר של הטיול וסט אחד של לבוש ואז, לא אדאג אם המזוודה לא תגיע.

דבר מוזר: לפני 10 שנים בארגנטינה ראיתי מאות אנשים עם מסיכות על האף והפה ולא הבנתי מדוע. התברר שמגיפת שפעת החזירים פרצה בדרום אמריקה.

הטיסה הכי ארוכה: לוס אנגלס, ברזיל וארגנטינה.

לאן הטיסה הקרובה: שלושה חודשים האחרונים הייתי בקרוז בקריביים, בברלין ובפורטוגל. נרשמתי ללימודי ספרדית למתקדמים, ונכון לעכשיו התוכניות הן לנסוע למדינות דוברות ספרדית..

בלי האוס מרכז רוקפלר ניו יורק

 בלי האוס

למטוס: לבנים וכלי רחצה

מזוודה לא הגיעה: אלך לקנות דברים בסיסיים.

דבר מוזר: השארתי דרכון על המסוע של הבדיקה הביטחונית וגיליתי זאת רק בבקורת דרכונים. דבר נוסף הוא שמצאתי טלפון סלולרי בשרותי השדה בסין ומסרתי אותו במודיעין.

טיסה הקרובה: לצפון הודו

עמיר פרי יוון

עמיר פרי

מתוקף עבודתי כמדריך טיולים בחו"ל אני טס פעמים רבות בשנה לחו"ל, חלק מהפעמים גם בטיסות קונקשין. כל הדברים הקשורים לעבודתי יהיו תמיד בתיק שעולה איתי למטוס, כולל סט בגדים ולבנים.

המזוודה לא הגיעה:  אין לצערנו מה לעשות אלא רק להמתין בסבלנות שתגיע בימים הקרובים.

דבר מוזר שקרה לי בטיסה: הגעתי לשדה התעופה לטיסה חזרה לארץ, לצערי לא היה לי מקום על הטיסה והועברתי לטיסה מאוחרת יותר בהמשך הערב. נכנסנו למטוס וארעה תקלה. מנסים לתקן במשך כשעתיים ואז מודיעים לנו כי יש להחליף מטוס. בסופו של דבר במקום להגיע בשעות הערב המאוחרות הגעתי לארץ רק למחרת.

הטיסה הכי ארוכה: לתאילנד, כ-12 שעות.

אורי דולבר עם האינדיאנים בברזיל

אורי דולבר

למטוס: ספר טוב, אזניות, בגדים חמים ושוקולד.

מזוודה לא הגיעה: אסתדר. אקנה ברשתות מקומיות.

משהו מוזר שקרה בטיסה: יום אחד היו לי 10 שעות המתנה במדריד. קניתי סט סכום והכנסתי לתיק יד. הביטחון היה בהלם שלקחתי סכינים, מזל שבגילי רחמו עלי הוציאו את הסכינים ונשאר לי סכום ללא סכינים.

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות