fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אורי גפני ז"ל: עיתונאי, שדרן, יוצר ושחקן.

נפטר לפני שלושה שבועות בגיל 72. השאיר בת נעמי. היה פעיל בקהילת קרית השרון.
אורי גפני צילום אלבום משפחתי

אורי גפני, 72 מקרית השרון, דמות מוכרת בנתניה נפטר בתחילת החודש לאחר מחלה. גפני עבד הרבה שנים כפרסר באל על באל על וכשפרש היה מעורב ופעיל בקהילת קרית השרון. הוא היה עיתונאי, היה לו טור קבוע  בידיעות נתניה, הוא שידר ברדיו של אייבי נתן, שיחק בתיאטרון, כתב וכתב ויש דברים שעדיין לא התפרסמו. היה איש תרבות, חריף וחד לשון, כתב בהומור שירים וסיפורים ותחזק בלוג "אני לא הכלבה שלו" שנכתב בשם לונה הכלבה שלו. הוא נולד בירושלים גדל בנתניה וגר בה. השאיר בת נעמי.

בהלויתו השתתפו מאות אנשים. ספדה לו תושבת קרית השרון אפרת דורון:  "לפני שש שנים קבלתי ממך את הטלפון הראשון שלנו, בעקבות כתבת השער בה הופעתי אצל רותי ברמן ב"חדשות נתניה". משהו שם סיקרן אותך. בכל שנות ההכרות שלנו, אהבת נורא את השקט. את ה"לבד" המקודש שלך, משערת שהיית המום לראות היום את כמות האנשים שבאו לחלוק לך כבוד אחרון. אם רק היית יודע בכמה לבבות של אנשים נגעת, ובכל זאת – תמיד בדרך הייחודית שלך. אחד הדברים שתמיד הדהימו אותי, היו היכולת שלך ללכת עד הסוף. עם האמונות שלך, עם האהבות שלך, עם האמת שלך.  אחד הדברים שתמיד העירו את הלב שלך היו שיחות על רוקנרול. זכרת כל פרט, כל שיר, כל להקה. זכרת כל הופעה, שידור ברדיו "קול השלום" אצל אייבי נתן. זה הדליק לך את העיניים וכופף ברגע את הזמן. היה אפשר ברגע לראות את ה'דלקה' בעיניים שלך כאילו החזירו את השעון 30-40 שנה אחורה. הכתיבה שלך הייתה כלי הביטוי האדיר שלך, חדות המילים, התשבצים, חידודי הלשון. סיפורי הילדים, השירים, הכתבות והבלוג שהתפרסמו היו רק חלק מכל מה שרץ אצלך בראש. בחלומות. בדימויים. היית אחד מאנשי השיחה המרתקים שפגשתי בחיי. אך דבר אחד לא אוכל שלא לספר, זה על החיבור העמוק והאהבה שלך לבתך נעמי, שכל חלומך היה שרק תהיה מאושרת".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות