fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אברבוך מנתניה קפץ גבוה – לליכוד ולכנסת?

יהיה (אולי) חבר הכנסת השלישי מבני העליה הרוסית שמגיע ממועצת העיר בנתניה
אברבוך ואילטוב צילום מסך

אלכס אברבוך מי שהיה חבר מועצת העיר בסיעתו של עופר אורנשטיין "למען נתניה" הצטרף לליכוד לצד חברו ח"כ רוברט אילטוב שגם הוא היה חבר מועצת העיר בנתניה. אילטוב שכיהן כחבר כנסת במפלגת ישראל בתינו נפלט לפני כמה חודשים מהמפלגה, התפקד לליכוד.   אברבוך הוא השלישי מהעליה הרוסית שיגיע לכנסת (כנראה) וכשנשאל אם נתניהו הבטיח לו להיות שר הספורט לא ענה.

אלכס אברבוך חבר מועצה לשעבר. צילום רותי ברמן

אברבוך, 44 נשוי ואב לשלוש בנות היה אלוף אירופה בקפיצה במוט שלוש פעמים וההישג הכי טוב שלו היה 5.93 מטר. הוא מתנשא לגובה של 1.79, יש לו זרועות ארוכים וגוף אתלטי. היום הוא מנהל ומאמן אגודת הספורט "לידר ירושלים ונתניה" באתלטיקה קלה ובני הנוער בקבוצה שלו השתתפו השנה באליפות אירופה לנוער ביחד עם ארצות כמו איטליה, שוויץ, צרפת ועוד והם הגיעו למקום השלישי שהוא מקום מכובד ביותר. בארבע השנים האחרונות אברבוך אחראי על כיתות הספורט באתלטיקה המתנהלות באורט שטקליס ומנהל פרוייקט של קפיצה במוט. הוא פועל בהתנדבות לקידום סטטוס המאמן באמצעות חקיקה בכנסת ויש לנושא שדולה למען החינוך המתקדם.

אברבוך היה חבר מועצת עיר קדנציה אחת בסיעת למען נתניה שהתפצלה לשניים לקראת הבחירות ואת המנדט שלו העביר לנתניה אחת "אולי כי לא יכולתי לחלק אותו לשניים". רעייתו נטליה עוסקת באופנה בתו הבכורה,23 דיילת באל על השניה,15 אצנית משוכות וספרינט והקטנה, 9 רוקדת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות