fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניתן היתר בנייה לבניין חדש לבית הספר המכיל בחדרה

משרד החינוך אישר לעירייה את התוכנית למבנה קבע לבית הספר המכיל "לב" בחדרה, שייבנה ברחוב עין זיון בשכונת דניה. הוועדה לתכנון ובנייה חדרה אישרה את התוכנית, והעבירה אותה כנדרש לאישור משרד החינוך לקראת הוצאת היתר בנייה.
בית הספר המכיל "לב". צילום: עיריית חדרה
בית הספר המכיל "לב". צילום: עיריית חדרה

משרד החינוך אישר לעירייה את התוכנית למבנה קבע לבית הספר המכיל "לב" בחדרה, שייבנה ברחוב עין זיון בשכונת דניה.

הוועדה לתכנון ובנייה חדרה אישרה את התוכנית, והעבירה אותה כנדרש לאישור משרד החינוך לקראת הוצאת היתר בנייה. על האישור חתום מינהל הפיתוח של משרד החינוך, המופקד על תכנון, ארגון ופיתוח מערכות החינוך בארץ לכל גווניהן ולכל שלבי הגיל. בעקבות ההיתר תבנה העירייה בית ספר מכיל יסודי, בן 18 כיתות, על שטח של כ-17.5 אלף מ"ר שמתוכם כ-3.5 אלף מ"ר בנוי.

כידוע, בשנת הלימודים הנוכחית (תשע"ט) נפתח בחדרה בית ספר מכיל, אחד מארבעה בתי ספר מכילים חלוציים בישראל. על מנת לפתוח את המכיל כבר השנה, השקיעה עיריית חדרה בהתאמת מבנה זמני לצורכי בית הספר, ובמקביל קידמה תוכנית להקמת מבנה הקבע שישמש את בית הספר.

בשנה זו החלו את לימודיהם בבית הספר המכיל 51 תלמידים בשתי כיתות א', והוא מתכונן כבית ספר צומח. 18 הכיתות במבנה החדש מתאימות לבית ספר בחינוך היסודי, משכבה א' ועד  ו'.

בבית הספר המכיל לומדים ביחד תלמידים עם ובלי צרכים מיוחדים, מהחינוך הרגיל ומהחינוך המיוחד. הלמידה מתבצעת בכיתות קטנות של עד 27 תלמידים, עם כוח הוראה מוגבר הנתמך על-ידי צוות נרחב ומגוון ושיטות למידה חדשניות, במטרה לתת מענה אישי ומותאם לכל ילד.

בית הספר המכיל בחדרה הוא מוכר ורשמי של משרד החינוך, ופועל בשיתוף של עיריית חדרה עם עמותת "אינקלו" המובילה הקמת רשת בתי ספר מכילים (Inclusive Schools).

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות