fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נועה פלדמן האישה היחידה בארץ שסיימה אולטרמן צ'אלנג'

נועה רוזנסקי פלדמן, 54 מכפר מונאש האישה היחידה, אחת מתוך שבעה שסיימו ביום שישי את התחרות " ULTRA MAN CHALENGE' רימונים 2019 ישראל" נועה: "כוח רצון וכמו בחיים היכולת להתמיד, לנהל משברים, למשוך קדימה, ולעשות דברים רבים במקביל"
נועה האישה היחידה עם הפינישיסטים
נועה האישה היחידה עם הפינישיסטים

נועה רוזנסקי פלדמן, 54 מכפר מונאש האישה היחידה, אחת מתוך שבעה שסיימו ביום שישי את התחרות  ULTRA MAN CHALENGE' רימונים 2019 ישראל" נועה, אמא לארבעה ילדים וסבתא לארבעה נכדים היא הישראלית היחידה אי פעם שסיימה את המסלול המלא של התחרות הנחשבת לאחת התחרויות הקשות ביותר בעולם הכוללת: 10 ק"מ שחייה בכנרת, 420 ק"מ רכיבה על אופניים ו-84.5 ק"מ של ריצה. כל זאת בשלושה ימים  בין הכנרת לאילת.

נועה בסיום עם המשפחה
נועה בסיום עם המשפחה

נועה, שמנהלת את מרכז השיקום של נכי צה"ל בגן שמואל כבר 19 שנה החלה לרוץ בגיל 32 אחרי לידת בנה הרביעי. מה שהחל בריצה בשדות עמק חפר  הפך לריצות ארוכות ולמרתונים ותחרויות איש ברזל.  בשנת 2013 הוכתרה לסגנית אלופת ישראל במרתון לגילה.

"לקראת ULTRA MAN CHALENGE  עשיתי אימונים מפרכים של ריצה, שחייה ואופניים. כדי להספיק את כל המשימות ובהם: עבודה, משפחה ואימונים התחלתי את האימונים בשלוש וחצי בבוקר".

נעה פלדמן אשת הברזל אולטראמן צאלנג'
נעה פלדמן אשת הברזל אולטראמן צאלנג'

ערן בעלה, תומך ומלווה אותה באופן מלא: "בלעדיו לא הייתי יכולה לעשות את זה".

ומה צריכה אישה כדי לעבור מסע כזה?

"כוח רצון וכמו בחיים היכולת להתמיד, לנהל משברים, למשוך קדימה, ולעשות דברים רבים במקביל".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות