fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עסקת ענק בנתניה: קבוצת דוד אזולאי מכרה 68 דירות לקרן הריט "Rent It" בעלות של 206 מיליון שקלים

עסקת ענק בהיקף של מאות מיליוני שקלים בנתניה. קבוצת הנדל"ן דוד אזולאי בבעלות איש העסקים דוד אזולאי, חתמה על עסקת מכירה של 68 יחידות דיור בעלות של 206 מיליון ₪ בפרויקט "Story", לקרן הריט ""Rent It בבעלות מנכ"ל אירפורט סיטי, נצבא לשעבר, שרון תוסייה כהן. החתימה נערכה במשרד מ. פירון ושות' עורכי דין בתל אביב.
פרויקט "Story" של קבוצת אזולאי | צילום: א. פריאון ברודנר אדריכלים

פרויקט "Story" של קבוצת אזולאי הממוקם בשדרות בן צבי בשכונת גלי ים בנתניה, כולל 3 מגדלים רבי קומות יוקרתיים (שניים בני 26 קומות ואחד בן 20 קומות) הכוללים כ- 300 יחידות ‏דיור.

הפרויקט יכלול כ-‏ 1,900 מ"ר מסחר ו-3 קומות חנייה תת קרקעיים ובנוסף יכלול גם שטח לרווחת הדיירים.‏ הפרויקט מציע מגוון דירות של 3,4,5 חדרים, כאשר למרבית הדירות ישנן מרפסות הפונות מערבה עם נוף לים. קרן הריט רכשה דירות בנות 4 ו-5 חדרים בקומות 2 עד 18 בבניין B בפרויקט שהוא בן 27 קומות.

עלות הקמת הפרויקט של קבוצת אזולאי נעמד בכ-650 מיליון ₪. המגרשים עליהם נבנים המגדלים נקנו בעלות כוללת של 295 מיליון ₪ כאשר עלות ההקמה של הפרויקט מוערך בכ-350 מיליון ₪. היקף המכירות הצפוי בפרויקט הוא למעלה ממיליארד שקלים.

קרן הריט מתמקדת בהשקעה בנדל"ן מניב למגורים, שבאמצעותה מתאפשר למשקיעים להשתתף, באופן לא ישיר, ברכישה ואחזקה של נכסי מגורים להשכרה. העסקה שנחתמה עם קבוצת אזולאי תאפשר לזוגות ומשפחות צעירות שכירות בטוחה לטווח ארוך.

דוד אזולאי, מנכ"ל ובעלים של קבוצת דוד אזולאי | צילום: אמיר חן

את היזם אזולאי ייצגו עו"ד פירון ועו"ד שאול ברגרזון, את קרן הריט ייצג עו"ד גדעון חתוכה. בנק מזרחי טפחות ליווה את העסקה. הפרויקט שנרכש בסוף השנה קיבל היתר בניה במהירות בעזרתה של עירית נתניה ומהנדס העיר ארז טל שמובילים את תנופת הבניה בעיר.

דוד אזולאי, בעלים ומנכ"ל של קבוצת דוד אזולאי: "מדובר בעסקה שתביא בשורה אמיתית לתושבי נתניה ולזוגות צעירים בפרט, מדובר בפרויקט חלוצי ראשון מסוגו בעיר והחלטת של קרן הריט לרכוש דירות רבות בפרויקט מעידה על איכותו ונחיצותו לסביבה המתחדשת בנתניה וכמובן הבעת אמון בקבוצה שנו. העסקה התאפשרה בזכות שיתוף הפעולה הצמוד שלנו עם עיריית נתניה ומהנדס העיר ארז טל ביחד עם ליוויה הצמוד של בנק מזרחי טפחות".

קצת על קבוצת אזולאי:

קבוצת דוד אזולאי הוקמה בשנת 2005 עי" דוד אזולאי וד"ר רענן כהן, מתמחה בתחום הייזום והבנייה בענף הנדל"ן. החברה ידועה בתפיסת האיכות והחדשנות אותם היא מקדמת בפרויקטים השונים, ומהווה מודל לבנייה ברמה הגבוהה ביותר בשוק הנדל"ן בישראל. העוצמה והייחוד של הקבוצה נובע מהיותה החברה היזמית וגם הקבלן המבצע של הפרויקטים בבעלותה, עובדה זו מעניקה לחברה שליטה מיטבית בניהול הפרויקט, עמידה בסטנדרטים ובלוחות הזמנים וליווי הדיירים לאורך כל שלבי הפרויקט ועד לקבלת המפתח לדירה החדשה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות