fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בתנופת בנייה ושיווק

הצלחה גדולה למכרזי הקרקע בחריש , למעלה מ-2,300 דירות כבר שווקו, מדובר בהצלחה שיווקית של למעלה מ-92 אחוז
דונה בחריש (הדמיה: ויופוינט)
פרויקט דונה בחריש (הדמיה: ויופוינט)

משרד הבינוי ורשות מקרקעי ישראל שיווקו בהצלחה מגרשים לבניית למעלה מ-2,300 יחידות דיור בבנייה רוויה בשכונת המגף בחריש בעשרה מתחמים, במכרזים שהזוכים בהם הוכרזו היום, ראשון.

בסך הכל שווקו בהצלחה מתחמים לבניית 2,311 דירות מתוך 2,519 דירות שהוצעו, כלומר, אחוז הצלחה גבוה ביותר של כ-92 אחוז, למרות כמות יחידות הדיור הרבה ששווקה. בין הזוכות כמה מחברות הנדל"ן הגדולות בישראל, כאשר למכרז הוגשו 13 הצעות.

דונה בחריש (הדמיה: ויופוינט)
פרויקט דונה בחריש (הדמיה: ויופוינט)

מחיר הקרקע הממוצע ליחידת דיור עמד על כ-17.3 אלף שקל (לא כולל מע"מ) והוצאות הפיתוח הממוצעות לדירה הסתכמו בכ-165.1 אלף שקל (כולל מע"מ) – כלומר קרקע מפותחת לדירה ממוצעת במתחמים ששווקו עומד על כ-185.6 אלף שקל ליחיד דיור.

אלו הן חלק מהחברות הזוכות: אשדר חברה לבנייה זכתה במתחם לבניית 283 יחידות דיור. אפריקה ישראל מגורים זכתה במגרש לבניית 318 יחידות דיור. אוסאמה הנדסה שירותים הנדסיים זכתה במתחם לבניית 108 יחידות דיור. מליבו בניה זכתה במגרש לבניית 209 יחידות דיור. פרץ לוזון בנין ופיתוח זכתה במתחם לבניית 128 יח"ד. דונה חברה להנדסה ובנין זכתה במגרש עם מספר יחידות הדיור הגדול ביותר ובו 513 יח"ד ו-1,760 מ"ר של מסחר.

ראש מועצה המקומית חריש יצחק קשת: "אני שמח על היזמים הממשיכים שראו את הפוטנציאל בחריש עוד לפני 4 שנים וממשיכים להתמודד גם על המכרזים החדשים, ומברך גם את היזמים החדשים, מהגדולים והטובים בישראל, שבחרו בחריש להקמת הפרויקטים שלהם. אין ספק כי מדובר ברווח נקי לעיר ולתושביה. תוצאות המכרזים מדברות בשל עצמם ואנו שמחים כי מיטב הקבלנים מבינים את הייחודיות והאיכויות של חריש. אין לי ספק שיחד עם יזמים מהשורה הראשונה נוכל לספק לתושבים החדשים איכות חיים, וסביבה חדשנית, ירוקה ומוצלחת לגידול משפחה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות