fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מקדמים נגישות של אזרחים ותיקים בחדרה

פרויקט ייחודי של שוברים לנסיעה במונית, נועד להקל על אזרחים ותיקים, ובכללם ניצולי שואה, להתנייד בעיר ולהגיע למחוז חפצם
בן חיים ולבייב עם נציגי עמותת יד לעזרה
בן חיים ולבייב עם נציגי עמותת יד לעזרה

מ"מ ראש העיר ניר בן-חיים מקדם פרויקט סיוע לאזרחים ותיקים וניצולי שואה, ונפגש בנושא עם נציגי עמותת "יד לעזרה בישראל", ביניהם מנכ"ל העמותה לוק גשיורובסקי. בפגישה נכח גם המשנה לראש העיר עו"ד נתן לבייב.

העמותה הוקמה במטרה לסייע לקהילה, לרבות נזקקים מעוטי יכולת וניצולי שואה.

את הפנייה לעמותת "יד לעזרה ישראל" יצר בן-חיים באמצעות מנהלת המחלקה לאזרחים ותיקים באגף הרווחה של עיריית חדרה, רויטל פוקס, אשר שיבחה את שיתוף הפעולה. לדבריה: "אגף הרווחה מטפל ומפתח שירותים לאלפי אזרחים ותיקים ומתוכם למעל מ-1,200 שורדי שואה. ידם של כ-200 שורדי שואה אינה משגת להגיע למקומות בילוי או לקבלת עזרה רפואית. נשמח לכל עזרה שתוכל להקל על איכות חייהם של אזרחים ותיקי ובכללם שורדי שואה".

בעצה אחת, ולאחר שקיבל אור ירוק מראש העיר צביקה גנדלמן, פנה בן-חיים לעמותה על מנת לקדם פרויקט ייחודי בחדרה: מימון הסעות לאזרחים ותיקים וניצולי שואה, כדי להקל עליהם להתנייד בעיר.

בן-חיים: אזרחים ותיקים וניצולי שואה רבים מתקשים לצאת מביתם ולהגיע למקומות כמו קופת החולים, מרפאות, ואפילו מקומות בילוי כדי להפיג את בדידותם. בשיתוף עמותת יד לעזרה בישראל אנו מקדמים הוצאת שוברי נסיעה במוניות, ובכך להקל עליהם ואת הנגישות למקומות חפצם".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות