fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מלון דן קיסריה הושק מחדש אחרי שיפוץ

המלון שהוקם בשנות ה-60 בידי הברון רוטשילד עבר מתיחת פנים בהשקעה של 80 מיליון שקלים
מלון דן קיסריה המחודש. צילום: אורי אקרמן
מלון דן קיסריה המחודש. צילום: אורי אקרמן

לאחר 8 חודשים של תהליך שיפוץ וחידוש רשת מלונות דן השיקה מחדש את דן קיסריה. במסגרת המהלך, שופצו, חודשו ושודרגו כל שטחי הריזורט, החל מ-116 החדרים והסוויטות, דרך הלובי, חדר האוכל, האולמות, הספא ומועדון הילדים, ועד לכלל השטחים הציבוריים ו-62 הדונמים הירוקים של דן קיסריה.

את מקום הלובי תפס בר קולינרי חדש. לצד הבריכה הוקם בר נוסף, ובמקום מזנון הבריכה נפתחה טברנה ים תיכונית.

ברחבי הריזורט ובחדרים מוצגים מגוון עבודות אמנות ישראלית עכשווית באוצרות גלריה גורדון. בשטח הריזורט הוצבו 15 פסלים מונומנטליים שיצר הפסל, חתן פרס ישראל יעקב דורצ'ין, ובחדרי המלון פזורים הדפסי עבודות של ריטה אלימה שנוצרו במיוחד עבור המלון.

הריזורט המחודש מציע גם מגוון פעילויות ספורט כמו: מגרש כדורסל שעבר עיצוב בגרפיקה ייחודית, מגרש כדורגל, מגרש טניס, מיני גולף, טניס שולחן ועוד. ברחבי הלובי המחודש של דן קיסריה הוצבו מגוון משחקי רטרו עם קריצה לימי הזהר של שנות ה-60 וה-70.

מלון דן קיסריה המחודש. צילום: אורי אקרמן
מלון דן קיסריה המחודש. צילום: אורי אקרמן

לדור הצעיר נבנה מועדון "דנילנד" ובו בין היתר אקווריום בו מציירים דגים ומוסיפים אותם למים, ו׳עולם של דינוזאורים׳ המשלב בין ארגז חול קלאסי להקרנת תלת-ממד.

בבריכת השחייה נמצא שולחן ביליארד בתוך המים. על חלק מהעצים שבמתחם הבריכה הוקמו בתי עץ להנאת הילדים. החל מחודש יוני יפעל במלון מתחם ספא עם 6 חדרי טיפול, חמאם, סאונה יבשה וחדר כושר.

רונן ניסנבאום, מנכ"ל מלונות דן מסר: "אנו גאים ונרגשים להשיק מחדש את דן קיסריה כריזורט עם קונספט חדשני וייחודי. השקענו רבות בפיתוח קונספט המלון שהפך למעשה לריזורט עדכני אשר מציע חוויית אירוח יוצאת דופן עבור הלקוח הישראלי והתיירים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות