fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מי תנהל את בית ספר תחכמוני בחדרה?

בשנתיים האחרונות התחלפו שתי מנהלות בבית הספר הדתי בחדרה, ובשל סגירת בית ספר פאר עם עלולה גם המנהלת הנוכחית, נורית נעים, לפנות את מקומה. להורים נמאס והם שוקלים להשבית את הלימודים
בית ספר תחכמוני בחדרה
בית ספר תחכמוני בחדרה

בית הספר תחכמוני, הממוקם בלבה של חדרה, הוא בית ספר יסודי ממלכתי דתי תורני, לכיתות א'-ו', המשמש את האוכלוסייה הדתית בעיר. לאור סגירתו המתוכננת של בית הספר פאר עם, ייתן בקרוב מענה גם לאוכלוסייה הדתית בשכונת בית אליעזר.

לפני שלוש שנים, מנהלת בית הספר דאז, מירי בן חמו, עזבה לאחר 15 שנים בתפקיד. החליפה אותה רונית דייני שנכנסה במינוי מטעם משרד החינוך ועזבה אחרי שנת לימודים אחת בלבד. בתחילת שנת הלימודים הנוכחית הגיעה לתחכמוני המנהלת החדשה נורית נעים, שהחליפה את דייני. "אישה מקסימה ונעימת הליכות", מתאר יו"ר ועד הורי בית הספר, דורון שביט. "במהלך השנה היא עשתה את תפקידה בצורה מדהימה, יזמה תוכניות פדגוגיות רבות, כאלה שכבר התחילו השנה ותוכניות נוספות לשנת הלימודים הבאה. מכיוון שהבטיחו לנו שהיא תהיה איתנו שנים, היינו רגועים".

אלא שבשבועות האחרונים נחשף שביט למידע על פיו נורית נעים ככל הנראה לא תמשיך בתפקיד ותעזוב גם היא את בית הספר בתום שנת לימודים אחת. לדבריו, התברר לו כי חרף רצונה של נעים להישאר בתפקיד, היא תיאלץ לפנות את מקומה לענת נקש, מנהלת בית הספר פאר עם בבית אליעזר, שכאמור עתיד להיסגר בסוף שנת הלימודים הנוכחית.

"יש פה 330 ילדים, הורים וצוות חינוכי. כבר שלוש שנים שאנחנו בסערות ומבקשים לא להמשיך ולטלטל את הסירה. אין לנו שום דבר נגד גברת נקש. טוב לנו עם המנהלת שלנו ואנחנו רוצים שהיא תישאר. השנה, בזכות השינוי הטוב בבית הספר מאז כניסתה של נורית נעים, הצלחנו סוף סוף להחזיר אלינו ילדים שעזבו את בית הספר. בית הספר התחזק והשינוי הזה עלול להחליש אותו ולפגוע בכולם".

פה אחד הצביעו הורי בית הספר בעד השבתת בית הספר באופן חלקי ובהמשך, במידה ולא יקבלו תשובות מספקות והבטחה להשארתה של נעים בתפקיד, בית הספר יושבת ליום מלא.

ממשרד החינוך נמסר: אנו פועלים על פי הנהלים, קרי המנהלת נבחרה במינוי לשנה אחת ומשרת הניהול אמורה להיפתח למכרז.

מעיריית חדרה לא נמסרה תגובה עד מועד סגירת העיתון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות