fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עמק חפר: הכי ירוק שיש

המועצה האזורית זכתה בתחרות שמארגנת עמותת ירוק עכשיו. ד"ר ניצן לוי, יו"ר פורום היחידות הסביבתיות בישראל: "מגוון הפעילויות של המועצה רחב ביותר ועדיין מדובר ב-41 יישובים.
מתנדבים ופעילים עם רני אידן (צילום: גרר לפונד)
מתנדבים ופעילים עם רני אידן (צילום: גרר לפונד)

מועצה האזורית עמק חפר זכתה במקום הראשון הארצי בתחרות הקהילה האקולוגית לשנת 2013 שמארגנת עמותת ירוק עכשיו, עמותה סביבתית ללא גבולות.

בטקס צנוע בהשתתפות פעילים ומתנדבים שהתקיים במועצה העניקה מנהלת העמותה, יעל ישראל לראש המועצה רני אידן תעודת הוקרה.

יעל ישראל: "בימים אלה, בהם נדמה לעיתים שהאתגרים הרבים הניצבים בפני כל יישוב, רשות ומועצה דוחקים הצדה את הפעילות בנושא איכות הסביבה שמחנו לראות את העשייה הברוכה בקהילתכם. השנה השתתפו בתחרות 30 קהילות, בתוכן ערים כמו אשקלון וחולון,שהציגו מגוון רחב ומעניין של פעילויות".

יו"ר פורום היחידות הסביבתיות בישראל ד"ר ניצן לוי: "מגוון הפעילויות של המועצה רחב ביותר, ועדיין מדובר ב~41 ישובים ובמאמץ גדול ביותר של המועצה תוך השקעת משאבים. מתוך היכרות עם המציאות של מגוון גדול של ישובים מרוחקים אחד מהשני, יש בכך השקעה הן במחשבה והן במשאבים. המועצה היתה מהראשונות שהנהיגו הפרדה במקור, לא רק לשני זרמים אלא לזרמים נוספים, ולא מעטים, מראה דוגמא אישית בבניין המועצה, נכנסת גם לענייני תחבורה ירוקה, בנייה ירוקה, חסכון במשאבים והפעלת הקהילה".

מתנדבים ופעילים עם רני אידן (צילום: גרר לפונד)
מתנדבים ופעילים עם רני אידן (צילום: גרר לפונד)

ראש המועצה, רני אידן: "אין דבר משמח יותר מהעובדה שגורמים חיצוניים ואובייקטיביים מוצאים לנכון לבחון את פעילותינו ולדרג אותה כטובה ביותר בארץ. אבל אנחנו לא שוקטים על השמרים וממשיכים לבדוק את עצמנו ולהשתפר תוך כדי תנועה".

בעמק חפר פועלים קבוצות של מתנדבים בנושא איכות סביבה שבלעדיהם יישום תוכנית ההפרדה במקור לא היה מתרחש.

נציגת המתנדבים והפעילים הירוקים, שלי ליפ מגן יאשיה: "קיים שיתוף פעולה מצויין בין הפעילים והמועצה לא רק לפרויקט ההפרדה במקור אלה גם לפרויקטים חדשניים בתחום הקיימות כמו "מקום טוב לחיות", פעילות נאמני נחל אלכסנדר, שיקום תל קקון ועוד".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות