fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מועדון כבוד: תפרגנו לטקסטיל כחול לבן

בחנות "מועדון הכותנה" במשמרות מייצרים מצעים משלל בדים, החל מכותנה וכלה בבמבוק. ותתפלאו, המחירים נמוכים. עזבו אתכם מייצור סיני ובואו לפרגן לתוצרת הארץ
עוז מוצפי בחנות "מועדון הכותנה"
עוז מוצפי בחנות "מועדון הכותנה"

עוז מוצפי, תושב קרית אונו, הוא מנהל התפעול של החנות "מועדון הכותנה" באזור תעשייה יצחקי, משמרות. אביו, פואד מוצפי, הוא בעל העסק.

עוז, בן 32, נשוי + 1, מספר איך פתחו את מועדון הכותנה: "אבא שלי הוא בעליה של מתפרה בברטעה, שקיימת כבר 30 שנה. הוא חבר לשוקי קוצ'ינסקי, מנכ"ל 'מגבות ערד' לשעבר, וביחד פתחו לפני 9 שנים את 'מועדון הכותנה', חברה שמספקת מגבות ומצעים לבתי מלון בארץ, ומייצאת גם לחנויות ובתי מלון בחו"ל. אני מהנדס בניין במקצועי, עבדתי שלוש שנים בתחום, ואז נקראתי לדגל, עזבתי את המקצוע והלכתי לעזור לאבא".

בזמן שרוב המפעלים בארץ עוברים לייצור זול, מרוחק, לא אישי ולא איכותי במיוחד בסין, במועדון הכותנה ממשיכים לעשות את כל שלבי הייצור בארץ, תופעה ייחודית בעולם הטקסטיל. הם מייצרים את הבגדים בחנות המפעל, מי שרוצה יכול לבוא לחנות במשמרות ולהתרשם גם מתהליך הייצור: גלילי הבדים, הגזירה הנעשית במקום. בעסק 12 עובדים, ושעות הפתיחה הן בימים א'-ה' בשעות 9:00-17:00, ובימי ו' בשעות 9:00-13:30.

אין כמו מגעה הרך והקליל של כותנה, ובמועדון הכותנה שומרים אמונים לבד האהוב. "רוב המוצרים שאנחנו מוכרים הם מכותנה", מתאר עוז. "החנות מוכרת את הדברים הכי אקסלוסיביים. יש פה מצעים ברמות שלא קיימות באף מקום אחר. לצד זה, מכיוון מדובר בחנות המפעל המחירים הם כ- 70% מתחת למחירי השוק. מוצר הדגל שלנו הוא מצעים מבד במבוק, שהוא בד נושם ונעים בצורה בלתי רגילה, ויכולת הספיגה שלו היא 70% יותר מכותנה. אנחנו מוכרים מוצרים משובחים באיכות גבוהה, ממצעי במבוק עד מצעי כותנה מצרית וג'קרדי".

בעוד שהמשלוחים לחו"ל מיועדים לחנויות ולבתי מלון בלבד, בארץ כמובן שגם לקוחות פרטיים נמשכים להגיע לחנות המפעל. מגיעים אליה לקוחות מכל הארץ: מתל אביב, ירושלים, נתניה, רמת השרון, וכמו שלא קשה לנחש, המצעים מככבים בין השאר כלהיט בתחום מתנות החתונה. "החנות הזאת תפסה חזק", מתאר עוז.

מה החלום שלך? "שיהיו לי הרבה ילדים. לפחות חמישה".

איפה תהיה בעוד 10 שנים? "אנחנו מקווים להקים עד אז חנות אינטרנטית גדולה, שתמכור לאירופה, לארה"ב ולכל העולם".

מה משמח אותך? "אנשים טובים".

מה מעציב אותך? "חוסר הגינות, חוסר סבלנות של אנשים".

איך אתה אוהב לבלות את שעות הפנאי? "בעיקר בטיולים עם המשפחה".

מה השריטה שלך? "כשאני מתחיל משהו, אני חייב לסיים אותו".

מוטו לחיים: "לקחת את הכל בקלות ובפרופורציות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות