fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כלנית גיבורת הלב: כוכבת הילדים המקומית מחדרה, מתכננת הפתעה

גם בזמן הסגר, כלנית גיבורת הלב עושה שמח לילדים, ומעלה שירים וסרטונים בלייב. ועכשיו היא מבטיחה שיש למה לחכות, ומשאירה אותנו במתח
כלנית גיבורת הלב עושה הפעלה לילדים \ צילום: פרטי
כלנית גיבורת הלב עושה הפעלה לילדים צילום: פרטי

כלנית אריכא-חדד מחדרה, הידועה יותר בשם הבמה 'כלנית גיבורת הלב', לא נחה לרגע. גם בימים אלה של סגר. היא כותבת שירים לילדים, ביחד עם המלחין המקומי נדב קקון. וגם מתכננת להפתיע אחרי הסגר, עם פרוייקט חדש. שבינתיים, היא משאירה אותו בסוד. "אני עובדת מהלב, ולא מפסיקה לעשות את זה אפילו לרגע", היא אומרת. "כי זאת ילדותי השנייה".

 

כלנית מגבעת הכלניות

כלנית גיבורת הלב, שחגגה ממש עכשיו יומולדת 50 ולא רואים עליה בכלל, נולדה וגדלה במושב מאור. והיא קרויה על שם גבעת הכלניות, הסמוכה למושב. מגיל צעיר, כבר ניכר בה הכישרון הטבעי לעשות הפעלות שונות לילדים. וכבר בגיל 19,  עבדה כליצנית. "אנחנו שישה אחים בבית", היא אומרת בחיוך. ואימא שלי, תמיד אומרת עלי שאני גיבורת לב אמיתית".

מה זאת אומרת?

"אני תמיד מחייכת ושמחה, ולא משנה מה קורה. תמיד אני עם חיוך על הפנים. וזה המסר שאני מעבירה לילדים. אני עובדת עם הלב ודרך ההפעלות שלי, מעצימה אותם. ומתרכזת בטוב. תמיד".

כלנית גיבורת הלב, היא אם לשלושה, וסבתא  צעירה לשלושה נכדים. "אני מכורה לנכדים שלי", היא אומרת בחיוך. ומספרת שעם הנכדה הבכורה שלה, פריאל בת החמש, הקליטה הופעות בלייב. ששודרו  בשתוף פעולה עם עיריית חדרה, בימי הסגר הראשון. .

הופעה נוספת עם הנכדה האהובה, תוקלט ותשודר בלייב במהלך חודש אוקטובר.

 

כלנית גיבורת הלב לפני פעילות לילדים \ צילום: פרטי
כלנית גיבורת הלב לפני פעילות לילדים \ צילום: פרטי

 

הגשמה של חלום

כלנית גיבורת הלב, חלמה תמיד לפתוח עסק משלה לילדים. שהם האהבה הגדולה שלה.  ועכשיו היא מגשימה לעצמה את החלום.

את הצעדים לקראת פתיחת העסק, שיצא לאור לפני שנתיים, עשתה בנחישות ובהתמדה. בתחילת דרכה, עבדה כסייעת. אחר כך למדה חינוך לגיל הרך בבית ברל. ואז הוסיפה ולמדה תיפוף. כיום, היא משלבת את כל אלה ועוסקת במגוון תחומי עניין. כאשר המכנה המשותף לכולם, הוא הרצון שלה לשמח ילדים.

"בניתי את עצמי כל השנים, כדי שאוכל להיות חלק מהלבבות הקטנים האלה", היא אומרת.

לכלנית גיבורת הלב, יש מכונית גדולה ועגלה, שבה היא משנעת את הציוד שלה. וגם יש שני מחסנים, בהם היא מחזיקה בובות ענק בשם ליבי ולאב יו, כדורי תיפוף, ערכות יצירה וערכות לסדנאות מתוקים ועוד ועוד. ויש לה גם צוות של מדריכים, צוות גיבורי הלב. העובדים איתה בהתאם לצורך.

היא מפיקה ומארגנת קייטנות ליום אחד למוסדות וארגונים, הפעלות לימי הולדת, פעילויות גיבוש ועוד. והיא גם מבטיחה להפתיע, ממש בקרוב.  אז יש למה לצפות.

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

כבר הורדתם את האפליקציה של חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!
להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!
לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות