הדוגמנית הישראלית, לירז דרור, נבחרה להיות נערת תפוזינה החדשה. לכבוד הקמפיין, צבעה את שערה לצבע הכתום של תפוזינה.
לדברי טל מלכה מנהלת שיווק יפאורה: "זו הפעם הראשונה שנבחרה לתפקיד ההיסטורי של נערת תפוזינה דוגמנית ישראלית, אשר לצורך התפקיד אף נדרשה לצבוע את שערה לכתום ודרישה נוספת הפעם היתה להפגין כישורי צלילה.. כל צילומי הפרסומת נעשו מתחת למים."
לא פשוטים חייה של נערת תפוזינה כך הסתבר מצילומי הפרסומת החדשה, שהתקיימו בבריכה בקיבוץ יקום מתחת למים. נערת תפוזינה החדשה, הדוגמנית הישראלית לירז דרור, גברה על דוגמניות מחו"ל היא היתה המועמדת היחידה מישראל, אשר גם הפגינה כישורי צלילה לא רעים בכלל ושהתה רוב צילומי הפרסומת מתחת למים. הפרסומת תעלה לאויר במהלך חודש אוגוסט ותכלול טלויזיה ושילוט חוצות.