fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לקראת החגים – אוספים מצרכים למען משפחות נזקקות

שכונות דניה, הפארק וחדרה הצעירה התאגדו למען חלוקת סלי מזון למשפחות נזקקות בעיר, מזמינים אתכם לתרום ומבהירים: "לעשות טוב זה מדבק"
וועדי השכונות עושים טוב בשביל אחרים
וועדי השכונות עושים טוב בשביל אחרים

לקראת החג: חדרתים מוזמנים לפתוח את הלב וגם את הכיס ולתרום כפי יכולתם למיזם חלוקת סלי מזון למשפחות שצריכות

וועד שכונת חדרה הצעירה מקיים זו השנה החמישית מיזם לאיסוף תרומות וחלוקת סלי מזון למשפחות נזקקות, לקראת ראש השנה. השנה הצטרפו גם ועדי שכונות דניה והפארק למיזם המבורך והם מזמינים אתכם להצטרף ולתרום, ובכך להאיר לעשרות משפחות חדרתיות את החג ואת שנת תש"פ.

שלושת ועדי השכונות מארגנים איסוף תרומות, אריזה וחלוקה של סלי מזון למשפחות חדרתיות נזקקות. כל אחד מהסלים מכיל מוצרי יסוד וכן מוצרים לחג, כמו יין לקידוש, עוגות דבש וצ'ופרים לילדים.

יובל ברנר, נציג ועד שכונת חדרה הצעירה, מספר כי בשנה שעברה אסף ועד השכונה תרומות לכשבעים משפחות חדרתיות. השנה, בשל שיתוף הפעולה בין השכונות, היעד עומד על 120 משפחות. "אנחנו מאמינים שלעשות טוב זה מדבק. יצרנו קשר עם בלה חפץ יו"ר ועד שכונת דניה ועם שחר מלול שוחט, יו"ר וועד שכונת הפארק ושתיהן בלי לחשוב פעמיים, אמרו 'אנחנו בפנים'".

מבקשים מכם לפתוח את הלב ואת הכיס ולתת למי שצריך
מבקשים מכם לפתוח את הלב ואת הכיס ולתת למי שצריך

אין סכום מינימלי לתרומות וכל אחד מוזמן לתרום כפי יכולתו, גם שקל אחד יעזור. לטובת איסוף התרומות נפתחה תיבת פייבוקס (pay box) גלויה ושקופה, המיועדת באופן בלעדי למטרה הזו. למי שמתקשה עם האפשרות הדיגיטלית ומעדיף במזומן, ניתן בהחלט לפנות לאחד מחברי הוועדים. איסוף התרומות ייסגר בעוד כשבוע, ב-14.9 ולאחר סגירתו תבוצע הזמנת המזון מספק סיטונאי, שמעביר את משטחי המזון שנקנו לבית בו יחולק המזון לאריזות משפחתיות ומשם למשפחות.

"מה שמדהים זה לראות את המפעל הזה. המשטחים מגיעים מהספק לביתם של אחת המשפחות בשכונה, שבמשך חמש השנים האחרונות נידבו את ביתם לטובת המטרה. לקראת החג המתנדבים מגיעים לבית וזה מרגש לראות אנשים מתכנסים ואורזים יחד, זו קהילתיות במיטבה. לצד האורזים אנחנו מציבים בכל שנה גם פינת יצירה לילדים, שם הם כותבים ברכות שנה טובה למשפחות, מקשטים וצובעים. ומדי שנה אנחנו מזמינים את ראש העיר להרים איתנו כוסית, הוא מגיע כמובן וגם מקפיד לתרום מכיסו תרומה מכובדת כל שנה".

גם הפליירים הם חלק מהעבודה של המתנדבים ועוצבו ע"י דקלה ביסמוט מעודה מוועד שכונת דניה
גם הפליירים הם חלק מהעבודה של המתנדבים ועוצבו ע"י דקלה ביסמוט מעודה מוועד שכונת דניה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות