fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

למכבי חדרה יש הזדמנות להביא גביע לעיר בשבוע הבא

הקהל המקומי ימלא את האולם, האוטובוסים כבר מחכים לקחת את האוהדים למשחק החוץ, וכל שנשאר הוא 80 דקות של כדורסל. מכבי חדרה תשחק נגד מכבי שוהם בשני משחקים בגמר גביע האיגוד, ולקראתם תפסנו את המאמן ניב רבי והקפטן הראל קרני לשיחה
צילום: מכבי איבצ'ר חדרה
צילום: מכבי איבצ'ר חדרה

קבוצת הבוגרים של מכבי איבצ'ר חדרה בכדורסל מתכננת חגיגה גדולה בשבוע הבא כאשר תשחק בגמר גביע האיגוד מול מכבי שוהם מהמחוז הדרומי. מדובר בצמד משחקים כאשר הראשון ייערך ביום ראשון באולם תיכון חדרה וביום רביעי ייערך הגומלין בשוהם. בחדרה מתוכננת חגיגה גדולה שתכלול אירועים מיוחדים וכל ילדי מחלקת הנוער יעודדו את הקבוצה מהיציעים.

רגע לפני הגמר אספנו את קפטן הקבוצה הראל קרני ואת המאמן ניב רבי לשיחה.

איך אתם רואים את יחסי הכוחות בין שתי הקבוצות?

קרני: "שוהם קבוצה אינטנסיבית וצעירה. אצלנו יש הרבה ניסיון ואנחנו בכושר טוב בתקופה האחרונה. יהיו שני משחקים צמודים להערכתי ואני מאמין שהניסיון שלנו יעשה את ההבדל ויביא את הגביע לחדרה".

רבי: "יחסי הכוחות שווים. שוהם קבוצה צעירה שמשחקת יחסית מהר ולנו יש את היתרון של הניסיון. מי שתשמור על קור רוח ותהיה יציבה, תזכה".

יש התרגשות מיוחדת לפני משחק הגמר?

קרני: " יש התרגשות חיובית. אחרי תחילת עונה לא טובה, נכנסנו לישורת האחרונה במומנטום חיובי ואנחנו מאוד רוצים את הגביע".

רבי: "יש התרגשות גדולה. המון שנים קבוצת הבוגרים לא הגיעה לגמר ויש אווירה מיוחדת סביב המשחק. אני יודע שהשחקנים שלי ייקחו את ההתרגשות למקום טוב".

ניב רבי. צילום: מכבי איבצ'ר חדרה
ניב רבי. צילום: מכבי איבצ'ר חדרה

יש משמעות לכך שהמשחק הראשון בבית?

קרני: "יש משמעות, וכמובן שעדיף את המשחק המכריע בבית, אבל בסוף זה 80 דקות של כדורסל ואנחנו רוצים וצריכים לשחק חזק כל דקה, ולנצח את שני המשחקים".

רבי: "תמיד עדיף שהמשחק השני יהיה בבית אבל אני מקווה שיגיע קהל לדחוף אותנו גם במשחק השני. בהזדמנות זו אני רוצה להגיד תודה להנהלה ולראש העיר צביקה גנדלמן שדאגו לאוטובוסים בשביל האוהדים".

מה יהיה סוד ההצלחה בגמר?

קרני: "סוד ההצלחה יהיה הקבוצה שתהיה יציבה יותר, רגועה יותר ותשלוט בקצב בעיקר באמצעות הגנה. כמובן שהמאמנים יצטרכו לעשות התאמות ושינויים בין המשחקים".

רבי: "סוד ההצלחה – ההתאמות שהמאמנים יעשו בכל משחק ואיך השחקנים יעמדו בלחץ. השחקנים שלי יודעים את העבודה ואני בטוח שיגיעו מפוקסים ומוכנים". .

האם העובדה שהקבוצה פחות מצליחה בליגה תשפיע על הגביע?

קרני: "העובדה שבליגה התחלנו לא טוב ואנחנו לא איפה שתכננו להיות רק מדרבנת אותנו יותר. זה מעלה את חשיבות הגביע בעיני המועדון, השחקנים והעיר".

רבי: "אין השפעה בכלל, להיפך, כולנו רוצים לזכות בתואר העונה, המון שנים לא זכו פה בתואר. חוץ מזה, הליגה לא הסתיימה, יש עוד 3 מחזורים לסיום ואנחנו משחקים טוב בסיבוב השני ומנצחים. לא יודע אם אפשר לקרוא לזה חוסר הצלחה לאור הדברים שקרו (פציעות וכו)".

הראל קרני. צילום: מכבי איבצ'ר חדרה
הראל קרני. צילום: מכבי איבצ'ר חדרה

האם זכייה בגביע תשכיח את חוסר ההצלחה בליגה?

קרני: "בעונה יש 2 תארים שמשחקים עליהם, אליפות הליגה והגביע. קבוצה שעושה עונה מעולה ומסיימת במקום השני, נשארת בלי כלום. לנו יש הזדמנות להביא גביע אפילו שבליגה לא עמדנו ביעד שהצבנו לעצמנו. אם אכן נצליח במשימה זה יהיה סיום מתוק לעונה". .

רבי: "זכייה בגביע תהיה מתוקה תמיד. זכייה בתואר משכיחה הכל, ואני לא חושב שצריך להגיד חוסר הצלחה בליגה".

מילה לקהל המקומי לקראת צמד המשחקים?

קרני: "הקהל מאוד חשוב במיוחד בגלל שזה בית-חוץ. כל נקודת הפרש חשובה ואנחנו מעריכים שיהיו משחקים מעניינים וצמודים. אני מזמין את הקהל להגיע וליהנות מכדורסל ישראלי מעניין ולעזור לנו להביא את הגביע לחדרה". .

רבי: "מילה לקהל – תפנו כמה שעות ביום ראשון וביום רביעי ותגיעו לעודד, ליהנות ולעשות שמח לעיר שלנו כי יש פה ספורט והגענו למעמד ששנים לא הגיעו אליו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות