fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

להחזיר את החיוך לפנים (וביום אחד)

אם עד לפני מספר שנים תהליך של השתלת שיניים היה אורך לעתים אף יותר משנה, כיום אפשר לזכות בשיניים צחורות וישרות בתהליך קצרצר. ד"ר עיסאם מצראווה, בעל מרפאת השיניים בכרכור, מספר על החידושים הטכנולוגיים שעוזרים להחזיר את החיוך
ד"ר עיסאם מצראווה
ד"ר עיסאם מצראווה

"עולם הרפואה בכלל ורפואת השיניים בפרט מתקדמים בקצב מהיר מאוד ואנו במרפאתנו משתמשים בטכנולוגיות החדישות והמתקדמות בעולם, הן במכשור והן בחומרים. כלים אלו מאפשרים לנו להעניק טיפולי שיניים איכותיים יותר, חדשניים יותר, יעילים יותר ואסתטיים יותר". כך אומר ד"ר עיסאם מצראווה, בעל מרפאת השיניים בכרכור הנושאת את שמו.

ד"ר מצראווה הינו בעל ניסיון רב בתחומים שונים ברפואת השיניים ושיקום הפה,

בדגש על כירורגיה והשתלות. הוא בוגר אוניברסיטת קארול דוילה בוקרשט רומניה, מנהל רפואי במספר מרפאות שיניים בארץ ובעולם, ובעל תעודת מאסטר בהשתלת שיניים באזלית מהאגודה האירופית להשתלות שיניים IF שבגרמניה. הוא חבר הסתדרות רופאי השיניים בישראל IDA, חבר בקונגרס העולמי להשתלות שיניים ICOI, חבר עמותה הישראלית להשתלות דנטליות IAOI, חבר בהסתדרות רופאי השיניים ברומניה CMDR, חבר בעמותה האסתטית לרפואת שיניים ברומניה SSER ובעל הצלחות רבות.

ד"ר עיסאם מצראווה
ד"ר עיסאם מצראווה

מרפאת השיניים שפתח ד"ר עיסאם מצראווה בכרכור ב-2005 הצטרפה למרפאה המצליחה בבעלותו הפועלת בכפר סבא. הלקוחות במרפאה שבכרכור באים לא רק מהמושבה אלא מכל הסביבה. ד"ר מצראווה, תושב כפר קרע, הוא רופא שיניים כבר מעל 15 שנים.

במרפאה עושים כל מה שנדרש בתחום רפואת השיניים, כולל טיפולי שורש שנעשים על ידי רופא מומחה לכך, ויישור שיניים שנעשה גם בשיטה מיוחדת, עם גשר שקוף ללא טבעות. אבל המרפאה מתמחה במיוחד בהשתלות שיניים ושיקום פה, כולל השיטה שבה משתילים פה מלא של שיניים ביום אחד. במקרים קיצוניים, שבהם אין בפה עצם כלל, עוברים השתלת שיניים ללא עצם וללא סינוס, בעזרת שתלים בזאלים ייחודיים.

כמו כן, מתמחים במרפאה בהשתלות שיניים במצבים הדורשים תשומת לב מיוחדת, למשל אצל חולי סוכרת.

קשה לתאר את המהפכה לטובה שמתרחשת בחייו של אדם הסובל מאובדן שיניים קיצוני. נוסף על הסבל והמוגבלות הפיזיים בחיי היום יום, הוא סובל מתחושה של פגיעה אסתטית קשה – ובזכות טיפול מוצלח של השתלת שיניים ושיקום הפה חוזר בבת אחת לאכול ולדבר בנוחות ובטבעיות, וגם לחייך באופן חופשי ולחוש ביטחון ונינוחות במראהו החיצוני.

למרבה המזל, אנחנו כיום חיים בתקופה שבה הדבר הפך לאפשרי. ד"ר מצראווה מתאר את השינויים שחלו בתחום בעשור האחרון – והתרחשו בעיקר הודות להתפתחויות הטכנולוגיות המהירות: "יש התפתחות בכל תחום השתלות השיניים, ושיטות שיקום חדשניות, כמו סריקות ממוחשבות ללא צורך בלקיחת מידות ידנית, בעזרת הסורק החדשני iTero, שגם אותן אנחנו עושים כאן. רק לפני כמה שנים, תהליך של השתלת שיניים היה דורש ארבעה חודשים עד שנה וחצי, והיום אפשר לצאת תוך יום אחד עם שיניים, והרבה פחות פעולות כירורגיות. כך מחזירים את החיוך תוך שעה וחצי, וגם תקופת ההחלמה עם השתלים הבזאלים נמשכת שבועיים לכל היותר. טכנולוגיית הדמיה ממוחשבת אופטית חדשנית מאפשרת ללקוח המגיע אלינו לראות את התוצאה מראש, מתחילת התהליך".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות