fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"יש בהפועל חדרה יסוד חזק שמעבר להברקה חד פעמית"

חגי גולדנברג הגיע בקיץ להפועל חדרה ושואף לבנות מורשת חדרתית בליגת העל: "כבר בשבוע הראשון הרגשתי פה בית חם"
אימון פתיחת העונה של הפועל חדרה. צילום: שלומי גבאי
אימון פתיחת העונה של הפועל חדרה. צילום: שלומי גבאי

בדומה לקבוצות קטנות אחרות בכדורגל הישראלי, גם בהפועל חדרה למדו מהו מחיר ההצלחה כאשר שחקנים מובילים עזבו את הקבוצה לטובת חוזים מפתים בקבוצות בכירות, וניסו אביטן, קווין טאפוקו ופרדי פלומיין הם חלק מהניים דרופינג המרשים.

על רקע העזיבה, הגיעו גם שמות חדשים, ואחד השחקנים הראשונים שחתמו הוא המגן חגי גולדנברג. לפני כחודש וחצי התחתן גולדנברג בן ה-28 עם בחירת לבו יובל אמזלג, והוא מקווה כי מצא בחדרה בית חם לשנים הבאות.

איך אתה רואה את הקבוצה לפני פתיחת הליגה?

"אנחנו קבוצה צעירה שרעבה להצלחה. המטרה היא ברורה, להישאר בליגה ולצבור כמה שיותר נקודות. אם נבטיח זאת ננסה להציג כדורגל יותר חיובי".

בוא נחזור לתחילת הקיץ. איך נוצר הקשר עם חדרה?

"הסוכנת שלי קיבלה טלפון מאורן גולן וכבר למחרת נפגשנו. לקח לי 5 דקות להבין שאני רוצה לשחק בשביל אחד כמו אורן גולן. כבר באותו ערב החלטנו לחתום ואחרי שבוע הבנתי שזאת ההחלטה הכי טובה שעשיתי לעצמי".

רבים מדברים על הייחודיות של גולן. אתה יודע להסביר אותה?

"יש בו משהו מיוחד שמרגישים שזה חדש ורענן. הוא תמיד איתך יד ביד ונותן לך הרגשה שהוא לא מעליך אלא ביחד איתך. הוא מגיע עם תשוקה גדולה להצליח ויודע מה הוא צריך, וזה מיוחד בעיניי".

חגי גולדנברג. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה
חגי גולדנברג. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה

דיברת על הרגשה מיוחדת בחדרה?

"כבר בשבוע הראשון הרגשתי בית חם, כאילו אני נמצא במועדון הזה כבר מספר שנים. כולם דואגים ומלאי אהבה וזה לא מובן מאליו. בדרך כלל בכדורגל קודם רוצים שתתן ואז יחזירו לך ובחדרה זה להפך".

איך הקשר שלכם עם המאמן אורי גוטמן?

"ההגדרה שלו זה 'המאמן המודרני'. הוא יודע מתי צריך לשחרר וזה קרה בעיקר במחנה האימונים, שלמרות העבודה הקשה היה לנו גם הרבה פאן. אבל על המגרש, ובמיוחד בתדרוך הטאקטי הוא מרוכז במאה אחוז. יש הרבה מאמני כדורגל שמעבירים אימון וזהו, ואצלו זה מעבר למאמן כדורגל".

אתם בערך באותו גיל. זה מוזר?

"(צוחק) הוא קצת יותר מבוגר ממני אבל האמת שממש לא. הוא מאמן ואני שחקן ומה שהוא יגיד זה יקרה. כשחקן ותיק יותר אני מחזק את החבר'ה הצעירים אבל הוא הדמות העליונה".

היה לך חשש להגיע לחדרה?

"ראיתי את חדרה בעונה שעברה והדרך שהם עשו לא הייתה מקרית. יש פה יסוד חזק שמעבר להברקה חד פעמית. זה אתגר בשבילי לשרוד איתם בליגה ולבנות מורשת של חדרה בליגת העל".

לפני שלוש שנים חשבת שתהיה בהפועל חדרה?

"ציפו ממני להיות במקום גבוה יותר. עשיתי עונה טובה במכבי נתניה ואז החלטתי ללכת לקריית שמונה שזה הייתה החלטה פחות טובה. אבל אני מסתכל קדימה".

זה היה פספוס בקריירה שלך?

"אני חושב שכן. ההחלטה ללכת לקריית שמונה לא הייתה חכמה, והעובדה שנשארתי יותר מדי שנים במכבי פתח תקווה".

אתה משחק גם כמגן וגם כבלם. מה אתה מעדיף?

"התפקיד המקורי שלי הוא מגן אבל לאורך הקריירה שיחקתי במספר עמדות בהגנה, גם כבלם. אורי יודע שמה שהוא יבקש אני אעשה".

התחתנת הקיץ. אולי חיפשת בחדרה שקט גם מבחינה משפחתית?

"אני עושה הפרדה בין הבית לכדורגל. כדורגל זו אהבה אחרת. התחתנתי לא מזמן וטוב לי ויש פינה שקטה שלי לעצמי".

מה אתה חושב על הקהל החדרתי?

"ראיתי כרגע רק במשחקי גביע הטוטו וזה מקסים בעיניי. יש אוהדים שבאים לכל אימון ומרגישים את האהבה שלהם. האוהדים הם חלק מההצלחה של הקבוצה וזה חשוב שהם מרגישים שייכים למועדון".

איפה נראה אותך עוד שלוש שנים?

"הגעתי לחדרה כדי לקבל חשיפה וכמו כולם אני רוצה לעשות קפיצת מדרגה ולהיות במקום משמעותי יותר בצמרת הכדורגל".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות