fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"תכנית יתד" לקידום צעירים במצבי סיכון מגיעה לפרדס חנה

התוכנית הלאומית מסייעת לצעירים וצעירות במצבי סיכון לממש את זכויותיהם ולהתפתח בחברה ובקהילה בדרך לעתיד בטוח יותר
"תכנית יתד" דירת המגורים לצעירים | צילום: "יתד"
"תכנית יתד" דירת המגורים לצעירים | צילום: "יתד"

"תכנית יתד" לקידום צעירים הגיעה לפרדס חנה

עד לאחרונה, תקופת הבגרות הצעירה המתחילה עם סיום בית הספר התיכון ומסתיימת לקראת גיל 30, לא הייתה מוקד להתייחסות ולמחקר. כתוצאה מכך לא פותחו שירותים ומענים המותאמים לצרכים הייחודים של אוכלוסייה זו. 

תקופת הבגרות הצעירה היא שלב הכולל אתגרים כמו גיוס לצה"ל, השכלה ,תעסוקה וזוגיות.

העובד הסוציאלי דניאל פרלמן מרכז את תחום הצעירים באגף לשירותי רווחה וקהילה בפרדס חנה. מתאר לנו כך: "האחריות החדשה על עצמך וריבוי האפשרויות משתק. על אחת כמה וכמה כאשר נוספים למורכבות זו מכשולים והיעדר תמיכה סביבתית ומשפחתית".

לצורך כך הוקמה תוכנית "יתד" לצעירים. מדובר בתוכנית לאומית שבה כל צעיר יכול לקבל ליווי מקצועי לצורך ייעוץ, הכוונה וסיוע בקבלת החלטות וביישומן על פי תוכנית אישית המותאמת לרצונותיו וצרכיו. פרלמן מוסיף: "במסגרת התוכנית פתחנו דירה לצעירים בגילאים 18-25, אשר חסרה להם התמיכה המשפחתית והזקוקים למענה דיור". 

הצורך בהישרדות

דניאל מספר שפגש צעירים בעלי פוטנציאל גבוה אשר בשל הצורך בהישרדות לא מצליחים להתפנות למשימות העיקריות של שלב הבגרות הצעירה. מגורים בדירה זו מאפשרים יציאה ממעגל ההישרדות והתפנות לבניית העתיד. 

אז אם אתה צעיר מפרדס חנה, רגע לפני היציאה לחיים עצמאיים, אנחנו מזמינים אותך להתגורר בסביבה צעירה עם אפשרויות תעסוקה ופנאי, תוך קבלת מעטפת ליווי אישית להתארגנות לקראת יציאה לחיים עצמאיים. 

לפרטים נוספים וליצירת קשר עם דניאל פרלמן: 077-9779454 / 053-8668536 

 לפנייה במייל לחץ כאן!

 

אהבתם את הכתבה? כתבו לנו בתגובות למטה

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות