fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שביתה בהפתעה

המו"מ תקוע ובועד העובדים מתכוננים לשביתה ועדיין לא אומרים מתי
יו"ר ועד העובדים, יהודה וקנין \ צילום: איילת קדם
יו"ר ועד העובדים, יהודה וקנין צילום: איילת קדם

"אנחנו רוצים להפתיע"

אחרי סכסוך עבודה שנכון לכתיבת שורות אלה, לא נשא פירות, מתכוננים בועד העובדים של מועצת פרדס חנה כרכור לשביתה. שעדיין לא ברור מתי תהיה ובאיזו מתכונת. יהודה וקנין, יו"ר ועד העובדים לחדשות חדרה: "אנחנו רוצים להפתיע".

היום, יום חמישי, נערך טקס לכבוד חג החנוכה לעובדים, ברחבת המועצה. העובדים הגיעו בקפסולות וקבלו מתנה לחג.  לצלילי מוסיקה ושירה של זמר מקומי. בנוסף, שיתף יו"ר הועד יהודה וקנין את העובדים במצב הדברים נכון לעכשיו. הווה אומר: מו"מ תקוע. שלא העלה פירות כלשהם, נכון לכתיבת שורות אלה. והסביר להם כי עובדי העירייה מתכוננים לשביתה. אם גם אין עדיין תאריך לתחילתה.

זאת לאחר שרק לפני יומיים, קבלה מועצת פרדס חנה כרכור מכתב מהסתדרות העובדים. התומכת בועד העובדים של המועצה ומגבה את פעולותיו. ואף מכינה את הקרקע, לקראת שביתה עתידית. באם לא נכובדו בקשות ועד העובדים. במכתב, ניתנה על ידי הסתדרות העובדים ארכה, למועצת פרדס חנה כרכור. על מנת שתשיב לטענות העובדים.  וזאת לא יאוחר מיום חמישי הבא,  ה- 17.12, בשעה ארבע ורבע לכל היותר. "נבקש לקבל התייחסות פרטנית נרחבת וממצה, שתוכל להביא לפתרון הבעיה", נכתב. בנוסף, צויין במכתב שנשלח מטעם ההסתדרות: "הופתענו כי בקשתינו בעניין הקפאת המכרזים, נדחתה על הסף. אף הגדלתם לעשות ולפרסם הארכות למכרזים".

יהודה וקנין מסביר את המהלכים הבאים של ועד העובדים: "העברנו להם את הכדור בחזרה, אנחנו בדרך לשביתה. אלה יכולים להיות גם עיצומים, או כל דבר אחר. כדי למצות את הזכויות שלנו. קבלנו את הגיבוי מההסתדרות. ואנחנו נפתיע".

ממועצת פרדס חנה כרכור, נמסר בתגובה: "המועצה פועלת על פי חוק ואינה מנהלת מו"מ עם ועד העובדים בתקשורת".

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות