fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עתי הפעוט טבע למוות, איבריו הצילו ילדים אחרים

אתמול, יום לפני שחגג יום הולדת שנתיים, טבע עתי בבריכה פרטית בבית משפחתו בחדרה. הוריו, נטשה ושרון פרי, הסכימו לתרומת אברים מגופו, ושני ילדים זכו לקבל קרנית ושסתומי לב. "זה הדבר הכי נכון שיכולנו לעשות"
תרומת איברים של הפעוט שטבע, בתמונה הוריו נטשה ושרון פרי. צילום: שלומי גבאי
תרומת איברים של הפעוט שטבע, בתמונה הוריו נטשה ושרון פרי. צילום: שלומי גבאי

תרומת איברים מצילה חיים. משפחת פרי מחדרה אמורה היתה לציין היום, יום ראשון (31.5), את יום הולדתו של בנם הצעיר עתי. אלא שאתמול טבע עתי למוות בבריכה פרטית בחצר בית המשפחה, בשכונת ברנדייס בעיר. עוד באותו הלילה בו נפטר עתי, תרמו הוריו, נטשה ושרון, את איברי בנם להשתלה. מגופו של עתי הפעוט נלקחו קרנית ושסתומי לב, שהושתלו אצל שני ילדים אחרים.

עתי פרי ז"ל. צילום רפרודוקציה: שלומי גבאי
עתי פרי ז"ל. צילום רפרודוקציה: שלומי גבאי

נטשה פרי: "ברגע שנודע לנו שמת לנו הילד, שאלו אותנו בעדינות אם אנחנו מוכנים לתרום את איבריו, והסכמנו. באותו הלילה ניתחו אותו. תרמנו קרנית של העין ושסתומי לב, וכבר אתמול בלילה העבירו אותם לבילינסון, להשתלה אצל שני ילדים. אם איבדנו ילד, לפחות עזרנו לשני ילדים. אני חושבת שאנחנו עושים את הדבר הנכון, להציל שני ילדים שימשיכו לראות את העולם זה הדבר הכי נכון שיכולנו לעשות. להחזיר את הילד שלנו אנחנו כבר לא יכולים, אבל אנחנו יכולים לתת חיים למישהו אחר".

"לצערנו איבדנו ילד. ניסינו להבין איך זה קרה, לא שמנו לב שהוא יצא מן הבית. העיניים של כולם היו עליו כי הוא היה ילד שובב, כל הזמן בורח לנו בצחוק, מתחבא לנו, ופה לא שמנו לב. היינו עסוקים ולא שמנו לב. יש לנו ילד בכיתה ו', עד היום אנחנו לא נותנים לו ללכת לבד. לא נותנים להם להסתובב לבד, לא נותנים להם לצאת לבד, אנחנו יודעים בכל דקה איפה כל ילד נמצא. וזה קרה. יום לפני יום ההולדת שלו. במקום לחגוג אנחנו קוברים אותו".

הבריכה בה טבע עתי פרי. צילום: שלומי גבאי
הבריכה בה טבע עתי פרי. צילום: שלומי גבאי

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בדף הפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות