fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית חדרה לתושבים: תשלמו

ראש העיר, צביקה גנדלמן, הבהיר השבוע לתושבים כי עליהם לשלם על סלילת הכביש. התושבים מתנגדים
משפחת נוף ברחוב האביב / צילום: איילת קדם
משפחת נוף ברחוב האביב / צילום: איילת קדם

ארכה נוספת ותשלום

השבוע, נערכה פגישה בעיריית חדרה. בין תושבי רחוב האביב בשכונת בית אליעזר, לבין ראש העיר צביקה גנדלמן. על מנת להבהיר את מצב הדברים ביחס להיטלי הסלילה. כזכור, קבלו לאחרונה תושבי מספר רחובות בשכונת בית אליעזר, דרישות תשלום על סלילת כביש. הסכום לתשלום עבור כל משפחה: כ-100 אלף שקלים. נציגי התושבים, הגיעו לישיבת מועצת העיר האחרונה שהתקיימה לפני כשבועיים. ומחו כנגד רוע הגזירה. טענת התושבים: העירייה לא שילמה מלכתחילה על הסלילה של הכביש. אלא מינהל מקרקעי ישראל. וכך יוצא, שהעירייה מקבלת כספים שלא הוצאו ממנה.

השבוע, כאמור, התקיימה פגישה נוספת. לליבון פני הדברים. שלאחריה, הוציאה עיריית חדרה הודעה לתקשורת. לפיה, במהלך הפגישה שהתקיימה השבוע, נמסר לתושבים כי עליהם לשלם את היטלי הסלילה של הכביש. "ראש העירייה הדגיש, כי דרישות התשלום הוצאו על פי חוק", נכתב. "והצוות המקצועי, הסביר לתושבים את הליך החישוב הכספי". לתושבים, אגב, ניתנה ארכה של 60 יום. על מנת להסדיר את עניין התשלום. בנוסף, נכתב, "המליץ ראש העיר לתושבהים להיפגש עם גזבר היעירייה. לצורך קבלת הסבר ומידע, על האפשרויות לביצוע התשלום".

התושבים, מצדם, מתכוונים לעשות ככל שביכולתם. כדי להימלט מגזירת התשלום. אלון דרומר, מוועד השכונה: "אנחנו בקשר עם יועץ מיסוי ועורכי דין. ניסחנו מכתב עמדה עם תקדימים משפטיים ואנחנו שוקלים את צעדינו".

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות