fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יו"ר עמותת פנאי העיר, עו"ד יניב דרי: הצהרונים בחדרה חזרו לפעילות על אף הקשיים

הצהרונים בחדרה, כמו בכל הרשויות במדינה, חזרו לפעילות ביום שני השבוע. יו"ר עמותת פנאי העיר, עו"ד יניב דרי: "זמן ההיערכות היה קצר מאוד"
ילדי אחד הצהרונים בחדרה \ צילום: פנאי העיר
לדי אחד הצהרונים בחדרה צילום: פנאי העיר

הילדים של חדרה, חזרו לשגרה

עם פתיחת גני הילדים, ובהתאם למתווה החזרה לשגרה, נפתחו ביום שני השבוע גם הצהרונים העירוניים בחדרה. המנוהלים על ידי עמותת פנאי העיר. בזמן היערכות קצר ביותר, ובתנאים לא אידאלים. יו"ר עמותת פנאי העיר, עו"ד יניב דרי: "נערכנו באופן אינטנסיבי, לקליטתם של 1000 ילדים מחדרה, בגילאי שלוש עד שש. שהשתלבו ב-47 המסגרות של הצהרונים, ברחבי העיר".

הקושי העיקרי בפתיחת הצהרנים לאחר הסגר, מציין  עו"ד יניב דרי, היה בשיבוץ הצוותים החינוכיים, בהתאם לכל המגבלות של משרד הבריאות. ובנוסף, בגיוס אנשי צוות חדשים למערך. בשל היעדרותן הצפויה של נשות צוות רבות. אם בשל תחלואת הקורונה ואם בשל הימצאותן בסיכון. ועקב כך, אי הגעתן לעבודה. או, לחלופין, בשל קשיים לחזור לעבודה. עקב הימצאותם של ילדיהן ללא מסגרות.

על כן, שובצו למערך הצהרונים סייעות חדשות רבות. וכן רכזות חדשות. שכולן בצעו בדיקות קורונה, כנדרש, טרם הגעתן לעבודה.

עו"ד יניב דרי: "מרגש לראות את הילדים במערך הצהרונים. שמחים, פעילים, משחקים ולומדים יחד. חזרתם לשגרה, גם אם היא תחת מגבלות ובמסגרות מצומצמות, מבורכת. וחשובה להתפתחותם הרגשית, הקוגנטיבית והחברתית. התגעגענו לילדים המקסימים שלנו. ואנו שמחים לאפשר, גם להורים, לחזור לשגרת העבודה. בראש שקט".

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

כבר הורדתם את האפליקציה של חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!
להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!
לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות