fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נטפים והקרן לידידות במבצע

מבצע משותף של חברת ההשקיה נטפים והקרן לידידות למען קשישים
מבצע חנוכה בנטפים \ צילום: יח"צ נטפים
מבצע חנוכה בנטפים צילום: יח"צ נטפים

מבצע חנוכה של נטפים

חברת ההשקיה נטפים, ביחד עם הקרן לידידות, מיסודו של הרב יחיאל אקשטיין ז"ל, נרתמו  השבוע למבצע חנוכה. שכלל חלוקה של ערכות שי, המיועדות לחג החנוכה וגם לחורף,  למען קשישים. שהם תושבי חדרה ואור עקיבא. וזאת במסגרת המבצע. שבמהלכו, יצאו במהלך השבוע האחרון עשרות עובדים של המפעל, הממוקם בקבוץ מגל, היישר אל בתיהם של הקשישים. שאותרו מראש לשם החלוקה. בתוך ערכות השי, שחולקו על ידי עובדי חברת נטפים, היו מטריה, שמיכה, צעיף פליז, תאורת חירום, שוקולדים, סביבון ותיק גב.

עקב מגבלות הקורונה, חולקו ערכות השי ליד דלתם של הקשישים.  ולא בתוך בתיהם. המחלקים, דאגו לתפוס מרחק ולברך את הקשישים ממרחק בטוח, של שני מטרים. בדיוק לפי הנחיות הקורונה. תוך שהם מברכים, כמובן, בברכת חג חנוכה שמח.

מהנהלת נטפים, נמסר ביחס למבצע חלוקת ערכות השי: "משבר הקורונה, העצים את בדידותם של קשישים רבים. הנמצאים בעיצומם של ימים קשים אלה, בסיכון. חשוב לנו, בחברת נטפים, להפיץ להם חום ואהבה. ולא להשאיר את הקשישים לבד. משום שיש לדאוג שיהיה להם חם, בבית ובלב".

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות