fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משבר הקורונה מעמיק: תלושי מזון יחולקו בחדרה ל-3000 משפחות מוחלשות

בתלושים יחולקו בשלוש פעימות, החל מחודש ינואר. לזכאי הנחות בארנונה
מזון בסופר \ צילום: מפלגת ש"ס
מזון בסופר צילום: מפלגת ש"ס

מן הראוי לעדכן

הסגר הארוך והמתמשך, מוביל יותר ויותר משפחות בישראל ובעיר חדרה, למצוקה כלכלית. לפיכך, הגה שר הפנים אריה יוזמה חדשה. שבמסגרתה, יועברו למשפחות מוחלשות בישראל בכלל ובעיר חדרה גם כן, תלושי מזון. כדי לסייע להן ברכישת מזון ומוצרי בסיס חיוניים. לטובת היוזמה הארצית, הוקצו כ-700 מיליון שקלים. תלושי המזון האלה, יינתנו למקבלי הנחה בארנונה של מעל ל- 70%.  על פי הקריטריונים המקובלים ברשויות המקומיות, כמו גם בעיריית חדרה. והכוללים מקבלי קצבאות שונות, אזרחים ותיקים ועוד. והם יינתנו בצורת כרטיסים נטענים. חשוב לציין, כי מכיוון שהקריטריונים נקבעו על פי ההנחות בארנונה, שכבר קיימות ממילא, הרי שהמשפחות המקבלות הנחה זו כבר ממילא, אינן צריכות לעשות דבר. ויקבלו את התלושים לביתן ע"י שליח. אך משפחה שנולד לה ילד נוסף מאז שהגישה את הבקשה להנחה בארנונה, ולא עדכנה בדבר את מחלקת הגביה מכל סיבה שהיא,צריכה לעשות זאת באופן מיידי. על מנת לקבל את תלושי המזון הנ"ל. בטלפון שמספרו 04-6303207 או במייל: haderagvia@hadera.muni.il. ודבר נוסף: משפחות המקבלות הנחה בארנונה אולם לא העבירו את כתובתן לחדרה, מן הראוי שיעשו כן. על מנת לקבל את התלושים.

 

אריה דרעי (צילום: Zaher333, ויקישיתוף, C BY-SA 4.0)
אריה דרעי (צילום: Zaher333, ויקישיתוף, C BY-SA 4.0)

שלוש פעימות

במשרד הפנים מעריכים, כי מספר המשפחות שיקבלו את תלושי המזון הן כ-150,000 משפחות מוחלשות בסך הכל. שרבות מהן, נפגעו עוד יותר בשל משבר הקורונה. מתוכן, כאמור 3000 משפחות יקבלו תלושי מזון, בעיר חדרה.

כרטיסי המזון יחולקו בשלוש פעימות, במהלך שלושת החודשים הקרובים. שווי כרטיס בכל פעימה למבוגר, הוא 300 שקלים. ולכל נפש נוספת במשק הבית: 225 שקלים. השווי  של כרטיס זה, יהיה זהה בכל שלוש הפעימות. אך במשרד הפנים ציינו כי הדבר נתון לשינויים. מקסימום גובה הכרטיסים החכמים למשק בית, בכל אחת מהפעימות, יעמוד על 2400 שקלים. מדובר בכרטיסים נטענים. שעם גמר השימוש בהם, ובהינתן זכאות, יוטענו בסכום נוסף לרכישת מזון.

 

בועז ביטון לבחירות צילום פרטי
בועז ביטון לבחירות צילום פרטי

 

בלי טבק, מוצרי חשמל ואלכוהול

בכרטיסים הנטענים הללו, אגב, לא ניתן לרכוש מוצרי טבק, מוצרי חשמל ואלכוהול.

לדברי יוזם המהלך, שר הפנים אריה דרעי: "משפחות רבות עברו טלטלה קשה בחודשים האחרונים, בעקבות משבר הקורונה, ונכנסו למעגל העוני. חלקן הגיעו אפילו לחרפת רעב. עבורן, משבר הקורונה הוא סיוט כלכלי מתמשך ומסע הישרדות יום-יומי. לאחר מאמצים כבירים, יחולקו בקרוב כרטיסים נטענים. לטובת רכישת מוצרים חיוניים בכבוד, לאוכלוסיות מוחלשות שקרסו. שהן הנפגעות העיקריות מהמשבר, ועד כה לא זכו להתייחסות."

המשנה לראש העיר, בועז ביטון, מוסיף על דבריו ואומר:"משמח לראות, שבזמן שהמפלגות האחרות עסוקות בפוליטיקה קטנה, מפלגת ש"ס מוכיחה שוב ושוב עד כמה היא חברתית. ודואגת למשפחות המוחלשות, במיוחד בתקופה זו. מפלגת ש"ס דאגה לסכום של 700,000,000 מליון שקלים לאוכל. זוהי בשורה משמחת מאד לכלל התושבים בארץ בכלל ולתושבי העיר חדרה בפרט. אני רוצה להודות ליו"ר תנועת ש"ס, שר הפנים הרב אריה דרעי".

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות